Схема проїзду
Новини
  • 24.04 2020
    Шановні батьки!

    Педагоги нашого закладу на період карантину підготували для Ваших діток цікаві заняття. Переглянути заняття Ви зможете перейшовши за...

Архів новин

Послуги

Бувають такі хвилини, коли хочеться співати,але …….. не вмієш, дуже хочеться танцювати - теж не вмієш;

- бувають такі хвилини, коли хочеться, щоб дитина правильно розмовляла, але не виходить;

- хочеться, щоб дитина проявляла активність, самостійність, але вона не знає як;

- бувають такі хвилини, коли дуже хочеться, щоб твоя дитина з «проблемами» у розвитку відчувала себе рівною серед інших дітей, але знову не виходить.

Окрім батьківського виховання велику допомогу надає дитячий заклад, одним із завдань якого є створення умов, що гарантують гармонійний розвиток дитини та розкриття дитини як особистості.

В нашому сучасному закладі Ваша дитина серед досвідчених та уважних педагогів буде відчувати себе справжньою перлинкою.

Будьте уважними до розвитку своєї дитини, звертайтеся до нас!

Для здійснення навчально – виховного процесу в нашому закладі створені належні умови: сучасне корекційне та реабілітаційне обладнання, комп’ютерний клас, оснащений мультимедійною технікою та інтерактивною дошкою, кабінети вчителів – логопедів та вчителів – дефектологів, кабінет психологічної допомоги, фізкультурний комплекс, кабінет гурткової роботи, які відповідають сучасним інноваційним технологічним вимогам.  У обладнаній кімнаті психоемоційного розвантаження використовується артотерапія: музикотерапія, казкотерапія, кінезіотерапія, імаготерапія та інші. Групові кімнати затишні, сучасно оформлені.

Лікувально – профілактична база має кабінет лікаря педіатра, лікаря – психіатра, кабінет лікувального масажу, кабінет ЛФК, кабінет фізіотерапії, стоматологічний кабінет, спелеокімнату.



Бувають такі хвилини, коли хочеться співати,але …….. не вмієш, дуже хочеться танцювати - теж не вмієш;

- бувають такі хвилини, коли хочеться, щоб дитина правильно розмовляла, але не виходить;

- хочеться, щоб дитина проявляла активність, самостійність, але вона не знає як;

- бувають такі хвилини, коли дуже хочеться, щоб твоя дитина з «проблемами» у розвитку відчувала себе рівною серед інших дітей, але знову не виходить.

Окрім батьківського виховання велику допомогу надає дитячий заклад, одним із завдань якого є створення умов, що гарантують гармонійний розвиток дитини та розкриття дитини як особистості.

В нашому сучасному закладі Ваша дитина серед досвідчених та уважних педагогів буде відчувати себе справжньою перлинкою.

Будьте уважними до розвитку своєї дитини, звертайтеся до нас!

Для здійснення навчально – виховного процесу в нашому закладі створені належні умови: сучасне корекційне та реабілітаційне обладнання, комп’ютерний клас, оснащений мультимедійною технікою та інтерактивною дошкою, кабінети вчителів – логопедів та вчителів – дефектологів, кабінет психологічної допомоги, фізкультурний комплекс, кабінет гурткової роботи, які відповідають сучасним інноваційним технологічним вимогам.  У обладнаній кімнаті психоемоційного розвантаження використовується артотерапія: музикотерапія, казкотерапія, кінезіотерапія, імаготерапія та інші. Групові кімнати затишні, сучасно оформлені.

Лікувально – профілактична база має кабінет лікаря педіатра, лікаря – психіатра, кабінет лікувального масажу, кабінет ЛФК, кабінет фізіотерапії, стоматологічний кабінет, спелеокімнату.


Освітні послуги

Зміст освітнього процесу в закладі визначено відповідно до закону України «Про освіту», Базовому компоненту дошкільної освіти, освітньої програми для f5c0b85ee76835aadf62cfafa15e7849beb9954d-640x400дітей від двох до семи років «Дитина», корекційних програмно-методичних комплексів, листа МОН України  «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2019/2020 навчальному році» №1/9-419 від 02.07.2019 року.

Пріоритетні завдання освітнього процесу на 2019/2020 навчальний рік:

  1. Забезпечувати формування фізичного і психічного здоров'я дітей через впровадження індивідуального супроводу дітей в єдиному корекційно-освітньому просторі.
  2. Продовжити роботу з впровадження мнемотехніки як сучасного підходу до мовленнєвого розвитку дітей та формування мовленнєвої компетенції дошкільників.
  3. Продовжити розробку системи корекційної освіти, яка передбачає підготовку дітей із тяжкими порушеннями мовлення та затримкою психічного розвитку до інтеграції в загальноосвітній простір.

 


Оздоровчі послуги

Для проведення медико-профілактичних, оздоровчих заходів, для забезпечення розвитку, виховання і навчання дітей у закладі створенні відповідні умови: є медичний, масажний  кабінети, кабінет  фізіотерапії, спелеокімната, кабінет синглетно-кисневоі терапії, кімната електросну, інгаляторій.

Комплексна робота з оздоровлення в нашому дошкільному закладі охоплює такі форми:

  • Фізкультурно-оздоровчою роботи – заняття з фізичної культури, ранкова гімнастика, гімнастика пробудження, лікувальна гімнастика, рухливі ігри, фізкультурні свята та розваги, фізкультурні хвилинки та паузи, дихальна гімнастика;
  • Лікувально – профілактичної роботи – спелеотерапія, синглетно-киснева терапія, фізіотерапія,ароматерапія, масаж, загартування.

В дитячому закладі використовуються такі форми лікувально-профілактичної роботи:

 DSC0368 центрСпелеотерапія. Для проведення спелеотерапії в нашому закладі створена спеціальна соляна кімната з галогенератором“JONNA”,імітуюча клімат соляних шахт. Цей метод терапії сприяє санації верхніх дихальних шляхів від умовно патогенної мікрофлори, ефективний для лікування хронічних захворювань легенів, ЛОР-органів, при бронхіальній астмі, залишковихявищах бронхітів, ОРЗ та ін..Сеанси спелеотерапії  сприятливо впливають  на всі системи організму, а саме активізує метаболічні процеси та місцевий захист біологічних тканин, покращують  роботу серцево-судинної та ендокринної системи, нормалізують  роботу шлунково-кишкового тракту, надають адаптогенну дію на центральну й периферичну нервову систему організму, стабілізують вегетативну нервову систему, сприяють поліпшенню психо-емоціонального фону організму.

Синглетне-киснева терапія – це сеанси прийому«кисневих пінок», які виготовляють із яблучного соку, активованого синглетним киснем і оксид азотом на спеціальному апараті «МІТ-С». Ці смачні пінки корисні при захворюваннях органів дихання, травлення, центральної нервової системи, периферичної нервової системи, опорно-рухового апарату, захворюваннях на цукровий діабет, функціональних розладах нервової системи.

Синглетне-киснева терапія - альтернативний метод антиоксидантного захисту, який зменшує шкідливий вплив довколишнього середовища на організм дитини, знижує втомлюваність, поліпшує сон, поліпшує стан серцево-судинної, травної, дихальної , нервової систем і покращує роботу імунної системи.

Електросон.Сеанси електросну проводяться апаратом низькочастотної терапії «Радіус-01». Лікуються неврози, логоневрози, енурез, глосалгія, вегетативна дистонія, психастенія, бронхіальна астма, захворювання шкіри, серцево-судинні та бронхо-легеневі захворювання.

Інгаляторій.У нашому закладі проводяться сеанси інгаляцій ультразвуковим апаратом «Вулкан» та компресорним небулайзером. Вони ефективні при бронхітах, трахеітах, остаточних явищах ГРВІ. DSC0542_cr

Фізіотерапія. Також у нашому закладі є апарат «Ампліпульс»,  на якому проводиться лікування  захворювань  центральної та периферичної нервової системи, органів дихання (хронічний бронхіт), дискінезіїжовчовивідних шляхів, нетримання сечі, дискінетичні запори, захворювання суглобів та ін.; ультразвуковий апарат «ЛОР-3», при захворюваннях ЛОР-органів; апарат «МАГ- 30» (магнітотерапія) при захворюваннях суглобів, судинній патології, захворюваннях периферичної нервової системи; апарати «Ромашка» та «Ранет» при хронічних бронхітах, затяжній пневмонії; апарат ОУФ (КУФ) для опромінення ультрафіолетом верхніх дихальних шляхів та порожнини вуха;   УВЧ-терапія, СМТ-терапія, гальванізація та електрофорез, які мають широкий спектр показань.

Масаж. За призначенням лікаря проводяться курсами сеанси масажу при ортопедичній патології (сколіоз, плоскостопість), захворюваннях нервової системи ( гіпертонус, геміпарез), загальнозміцнюючий для часто хворіючих дітей та ін. патологіях.

Ароматерапія. Цеметод терапії із застосуванням ефірних олій, які вводять в організм через дихальні шляхи. Біологічно активні речовини  , які входять в їх склад, підвищують імунітет  та резистентність організму до інфекцій і різних патологічних процесів, мають сильну антимікробну та противірусну дію. В нашому закладі переважно використовують олію чайного дерева, піхтову та лимонну олії.

Загартування дітей  в нашім дитячім садку складається із системи заходів, які включають елементи загартування у повсякденному житті, і спеціальні заходи: повітряні ванни, водні процедури, правильно організовану прогулянку, фізичні вправи, які проводяться в легкому спортивному  одязі в  приміщенні і на відкритому повітрі. Всі загартовуючи заходи проводяться згідно рекомендаціям лікаря.


Соціально-педагогічні послуги

Соціальний педагог налагоджує ефективну роботу між спеціалістами, відповідних служб: служба у справах дітей, центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, опікунськими радами, селищними радами, спеціалістами служб опіки та піклування.


Детальніше...

Психологічні послуги

4b25e74b37892040ae6208c56030fdc6Пріоритетними завданнями у роботі практичного психолога є – адаптація до умов закладу та особливостей навчально – виховного процесу, вивчення психологічних особливостей дитини/колективу, корекція та розвиток індивідуально-психологічних особливостей дитини, формування життєвої компетентності, здорового способу життя, сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей, їх успішній соціалізації на кожному віковому етапі, профілактика та подолання асоціальних проявів у поведінці дітей.Для того, щоб забезпечити повноцінне виконання поставлених завдань здійснюється взаємозв’язок з усіма спеціалістами закладу: психологічна просвіта, консультування з актуальних питань навчально – виховного процесу, особистісної сфери, психологічний супровід педколективу на різних етапах його розвитку. Вивчення особливостей педагогічної діяльності. Психологічна просвіта/консультування батьків з питань розвитку та особливостей особистості в різних вікових періодах. Вивчення особливостей умов педагогічної діяльності.


Детальніше...

Дефектологічні послуги

Діти з порушенням інтелекту – складна та неоднорідна категорія дітей з особливими потребами. Спільними для них є органічні ураження кори головного мозку, внаслідок яких спостерігається недостатня сформованість усіх складових психіки і перед усім розумової сфери, а також виникають другорядні порушення довільних форм емоційно – вольової сфери.


Детальніше...

Логопедичні послуги

Вчитель – логопед проводить корекційно – розвиваючу роботу, спрямовану на розвиток слухового та фонематичного сприймання, зорової та слухової уваги, пам’яті, постановки, автоматизації та диференціації звуків, дає знання з грамоти.


Детальніше...