Схема проїзду
Новини
  • 14.02 2019
    День Святого Валентина

    Сьогодні у нашому закладі відбулося білінгвальне свято (на англійській мові) «День Святого Валентина», це чарівне і навіть трошки таємниче свято любові, дружби,...

Архів новин

Послуги

Бувають такі хвилини, коли хочеться співати,але …….. не вмієш, дуже хочеться танцювати - теж не вмієш;

- бувають такі хвилини, коли хочеться, щоб дитина правильно розмовляла, але не виходить;

- хочеться, щоб дитина проявляла активність, самостійність, але вона не знає як;

- бувають такі хвилини, коли дуже хочеться, щоб твоя дитина з «проблемами» у розвитку відчувала себе рівною серед інших дітей, але знову не виходить.

Окрім батьківського виховання велику допомогу надає дитячий заклад, одним із завдань якого є створення умов, що гарантують гармонійний розвиток дитини та розкриття дитини як особистості.

В нашому сучасному закладі Ваша дитина серед досвідчених та уважних педагогів буде відчувати себе справжньою перлинкою.

Будьте уважними до розвитку своєї дитини, звертайтеся до нас!

Для здійснення навчально – виховного процесу в нашому закладі створені належні умови: сучасне корекційне та реабілітаційне обладнання, комп’ютерний клас, оснащений мультимедійною технікою та інтерактивною дошкою, кабінети вчителів – логопедів та вчителів – дефектологів, кабінет психологічної допомоги, фізкультурний комплекс, кабінет гурткової роботи, які відповідають сучасним інноваційним технологічним вимогам.  У обладнаній кімнаті психоемоційного розвантаження використовується артотерапія: музикотерапія, казкотерапія, кінезіотерапія, імаготерапія та інші. Групові кімнати затишні, сучасно оформлені.

Лікувально – профілактична база має кабінет лікаря педіатра, лікаря – психіатра, кабінет лікувального масажу, кабінет ЛФК, кабінет фізіотерапії, стоматологічний кабінет, спелеокімнату.



Бувають такі хвилини, коли хочеться співати,але …….. не вмієш, дуже хочеться танцювати - теж не вмієш;

- бувають такі хвилини, коли хочеться, щоб дитина правильно розмовляла, але не виходить;

- хочеться, щоб дитина проявляла активність, самостійність, але вона не знає як;

- бувають такі хвилини, коли дуже хочеться, щоб твоя дитина з «проблемами» у розвитку відчувала себе рівною серед інших дітей, але знову не виходить.

Окрім батьківського виховання велику допомогу надає дитячий заклад, одним із завдань якого є створення умов, що гарантують гармонійний розвиток дитини та розкриття дитини як особистості.

В нашому сучасному закладі Ваша дитина серед досвідчених та уважних педагогів буде відчувати себе справжньою перлинкою.

Будьте уважними до розвитку своєї дитини, звертайтеся до нас!

Для здійснення навчально – виховного процесу в нашому закладі створені належні умови: сучасне корекційне та реабілітаційне обладнання, комп’ютерний клас, оснащений мультимедійною технікою та інтерактивною дошкою, кабінети вчителів – логопедів та вчителів – дефектологів, кабінет психологічної допомоги, фізкультурний комплекс, кабінет гурткової роботи, які відповідають сучасним інноваційним технологічним вимогам.  У обладнаній кімнаті психоемоційного розвантаження використовується артотерапія: музикотерапія, казкотерапія, кінезіотерапія, імаготерапія та інші. Групові кімнати затишні, сучасно оформлені.

Лікувально – профілактична база має кабінет лікаря педіатра, лікаря – психіатра, кабінет лікувального масажу, кабінет ЛФК, кабінет фізіотерапії, стоматологічний кабінет, спелеокімнату.


Освітні послуги

Зміст освітнього процесу в закладі визначено відповідно до закону України «Про освіту», Базовому компоненту дошкільної освіти, освітньої програми для f5c0b85ee76835aadf62cfafa15e7849beb9954d-640x400дітей від двох до семи років «Дитина», корекційних програмно-методичних комплексів, листа МОН України  «Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році» №1/9-386 від 13.06.2018 року.

Пріоритетні завдання освітнього процесу на 2018/2019 навчальний рік:

  1. Забезпечувати цілісний, комплексний підхід до дітей з вадами в розвитку засобом моделювання навчально-корекційного освітнього середовища.
  2. Продовжувати впровадження мнемотехніки як сучасного підходу до мовленнєвого розвитку дітей та формування мовленнєвої компетенції дошкільників.
  3. Удосконалювати роботу з впровадження сучасних ефективних форм і методів організації фізкультурно-оздоровчої, здоров’язбережувальної та здоров’яформувальної роботи з дітьми.

 


Оздоровчі послуги

Для проведення медико-профілактичних, оздоровчих заходів, для забезпечення розвитку, виховання і навчання дітей у закладі створенні відповідні умови: є медичний, масажний  кабінети, кабінет  фізіотерапії, спелеокімната, кабінет синглетно-кисневоі терапії, кімната електросну, інгаляторій.

Комплексна робота з оздоровлення в нашому дошкільному закладі охоплює такі форми:

  • Фізкультурно-оздоровчою роботи – заняття з фізичної культури, ранкова гімнастика, гімнастика пробудження, лікувальна гімнастика, рухливі ігри, фізкультурні свята та розваги, фізкультурні хвилинки та паузи, дихальна гімнастика;
  • Лікувально – профілактичної роботи – спелеотерапія, синглетно-киснева терапія, фізіотерапія,ароматерапія, масаж, загартування.

В дитячому закладі використовуються такі форми лікувально-профілактичної роботи:

 DSC0368 центрСпелеотерапія. Для проведення спелеотерапії в нашому закладі створена спеціальна соляна кімната з галогенератором“JONNA”,імітуюча клімат соляних шахт. Цей метод терапії сприяє санації верхніх дихальних шляхів від умовно патогенної мікрофлори, ефективний для лікування хронічних захворювань легенів, ЛОР-органів, при бронхіальній астмі, залишковихявищах бронхітів, ОРЗ та ін..Сеанси спелеотерапії  сприятливо впливають  на всі системи організму, а саме активізує метаболічні процеси та місцевий захист біологічних тканин, покращують  роботу серцево-судинної та ендокринної системи, нормалізують  роботу шлунково-кишкового тракту, надають адаптогенну дію на центральну й периферичну нервову систему організму, стабілізують вегетативну нервову систему, сприяють поліпшенню психо-емоціонального фону організму.

Синглетне-киснева терапія – це сеанси прийому«кисневих пінок», які виготовляють із яблучного соку, активованого синглетним киснем і оксид азотом на спеціальному апараті «МІТ-С». Ці смачні пінки корисні при захворюваннях органів дихання, травлення, центральної нервової системи, периферичної нервової системи, опорно-рухового апарату, захворюваннях на цукровий діабет, функціональних розладах нервової системи.

Синглетне-киснева терапія - альтернативний метод антиоксидантного захисту, який зменшує шкідливий вплив довколишнього середовища на організм дитини, знижує втомлюваність, поліпшує сон, поліпшує стан серцево-судинної, травної, дихальної , нервової систем і покращує роботу імунної системи.

Електросон.Сеанси електросну проводяться апаратом низькочастотної терапії «Радіус-01». Лікуються неврози, логоневрози, енурез, глосалгія, вегетативна дистонія, психастенія, бронхіальна астма, захворювання шкіри, серцево-судинні та бронхо-легеневі захворювання.

Інгаляторій.У нашому закладі проводяться сеанси інгаляцій ультразвуковим апаратом «Вулкан» та компресорним небулайзером. Вони ефективні при бронхітах, трахеітах, остаточних явищах ГРВІ. DSC0542_cr

Фізіотерапія. Також у нашому закладі є апарат «Ампліпульс»,  на якому проводиться лікування  захворювань  центральної та периферичної нервової системи, органів дихання (хронічний бронхіт), дискінезіїжовчовивідних шляхів, нетримання сечі, дискінетичні запори, захворювання суглобів та ін.; ультразвуковий апарат «ЛОР-3», при захворюваннях ЛОР-органів; апарат «МАГ- 30» (магнітотерапія) при захворюваннях суглобів, судинній патології, захворюваннях периферичної нервової системи; апарати «Ромашка» та «Ранет» при хронічних бронхітах, затяжній пневмонії; апарат ОУФ (КУФ) для опромінення ультрафіолетом верхніх дихальних шляхів та порожнини вуха;   УВЧ-терапія, СМТ-терапія, гальванізація та електрофорез, які мають широкий спектр показань.

Масаж. За призначенням лікаря проводяться курсами сеанси масажу при ортопедичній патології (сколіоз, плоскостопість), захворюваннях нервової системи ( гіпертонус, геміпарез), загальнозміцнюючий для часто хворіючих дітей та ін. патологіях.

Ароматерапія. Цеметод терапії із застосуванням ефірних олій, які вводять в організм через дихальні шляхи. Біологічно активні речовини  , які входять в їх склад, підвищують імунітет  та резистентність організму до інфекцій і різних патологічних процесів, мають сильну антимікробну та противірусну дію. В нашому закладі переважно використовують олію чайного дерева, піхтову та лимонну олії.

Загартування дітей  в нашім дитячім садку складається із системи заходів, які включають елементи загартування у повсякденному житті, і спеціальні заходи: повітряні ванни, водні процедури, правильно організовану прогулянку, фізичні вправи, які проводяться в легкому спортивному  одязі в  приміщенні і на відкритому повітрі. Всі загартовуючи заходи проводяться згідно рекомендаціям лікаря.


Соціально-педагогічні послуги

Соціальний педагог налагоджує ефективну роботу між спеціалістами, відповідних служб: служба у справах дітей, центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, опікунськими радами, селищними радами, спеціалістами служб опіки та піклування.


Детальніше...

Психологічні послуги

4b25e74b37892040ae6208c56030fdc6Пріоритетними завданнями у роботі практичного психолога є – адаптація до умов закладу та особливостей навчально – виховного процесу, вивчення психологічних особливостей дитини/колективу, корекція та розвиток індивідуально-психологічних особливостей дитини, формування життєвої компетентності, здорового способу життя, сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей, їх успішній соціалізації на кожному віковому етапі, профілактика та подолання асоціальних проявів у поведінці дітей.Для того, щоб забезпечити повноцінне виконання поставлених завдань здійснюється взаємозв’язок з усіма спеціалістами закладу: психологічна просвіта, консультування з актуальних питань навчально – виховного процесу, особистісної сфери, психологічний супровід педколективу на різних етапах його розвитку. Вивчення особливостей педагогічної діяльності. Психологічна просвіта/консультування батьків з питань розвитку та особливостей особистості в різних вікових періодах. Вивчення особливостей умов педагогічної діяльності.


Детальніше...

Дефектологічні послуги

Діти з порушенням інтелекту – складна та неоднорідна категорія дітей з особливими потребами. Спільними для них є органічні ураження кори головного мозку, внаслідок яких спостерігається недостатня сформованість усіх складових психіки і перед усім розумової сфери, а також виникають другорядні порушення довільних форм емоційно – вольової сфери.


Детальніше...

Логопедичні послуги

Вчитель – логопед проводить корекційно – розвиваючу роботу, спрямовану на розвиток слухового та фонематичного сприймання, зорової та слухової уваги, пам’яті, постановки, автоматизації та диференціації звуків, дає знання з грамоти.


Детальніше...