Новини


Семінар-практикум вчителів-логопедів та дефектологів молодої ланки закладів дошкільної освіти міста з теми: «Сенсорна інтеграція дітей з особливими освітніми потребами»  20.02 2020

19.02.2020р. на базі нашого закладу було проведено семінар-практикум вчителів-логопедів  та  дефектологів  молодої  ланки закладів  дошкільної  освіти  міста  з  теми: «Сенсорна інтеграція дітей з особливими освітніми потребами»

Соловйова О.А., вчитель-дефектолог  ЗДО №8,  виступила із презентацією «Сенсорна інтеграція дітей з ООП».

Головченко С.М., вчитель-дефектолог  ЗДО №60, виступила із презентацією «Ерготерапія – сучасна психокорекційна  методика», продемонструвала відео зріз занять з елементами ерготерапії.

DSC09704

Базілєва К.А., Русу Я.І., вчителі-логопеди ЗДО № 60, виступили із презентацією «Сенсорна інтеграція в логопедичній роботі з використанням сенсорної кімнати» та представили присутнім відео зрізи занять з елементами логосенсорної інтеграції.

DSC09714

Горбенко О.О., Капаруліна В.Ю., вчителі-логопеди ЗДО №60, провели ворк-шоп «Розвиток зв’язного мовлення з використанням інтерактивної пісочниці та сенсорних дощечок».

Анікіна І.П., практичний психолог ЗДО №60, виступила із презентацією «Сенсорна кімната в умовах  компенсуючого закладу», ознайомила присутніх з особливостями облаштування та використання сенсорної кімнати в умовах компенсуючого закладу.

IMG 20200219_111310

Проведення таких семінарів-практикумів налаштовує на активну, послідовну й організовану співпрацю вчителів-логопедів міста для того, щоб піднятись на ще одну сходинку вище у своїй педагогічній майстерності. Тож нехай цей шлях завжди увінчується успіхом, кількісними і якісними результатами.


Протипожежні тренування  14.01 2020

З метою підвищення рівня пожежної безпеки та підтримання надійного протипожежного режиму, 14.01.2020 року у нашому закладі разом з представником Головного управління ДСНС у Херсонській області були проведені практичні заняття з евакуації учасників освітнього процесу.

Темою тренувань були дії працівників та дітей закладу при виникненні пожежі та проведення евакуації.

На практичній частині відпрацьовувалися питання порядку дій у разі пожежі, зокрема евакуація всіх присутніх у закладі, їх перевірка після евакуації; практичні навики з використання вогнегасників; гасіння джерела займання за допомогою вогнегасника.

20200114 101420020200114 10172220200114 101635

20200114 100847

20200114 101741


Новий рік  27.12 2019

Новий рік – час подарунків, сюрпризів, загальних веселощів, коли довкола панує добра магія і казка. Діти нетерпляче очікують на свято і зустрічають його з надзвичайним захопленням.

IMG-49f3955c3ae75d1f9b6eb86f60f86b47-V IMG-8eb896e1d49f724473b3da0cd91c92e2-V

Розпочались Новорічні свята і у нашому закладі. Цікаві  сценарії, музичний супровід, казкові гості та солодкі подарунки створили святкову атмосферу, забезпечили святковий настрій та залишили чудові враження дітям та батькам.


247537471 35851


Теоретико-практичний семінар з теми: «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати»  29.11 2019

9 листопада на базі нашого закладу в рамках ІV (узагальнюючого) етапу дослідно-експерементальної діяльності "Моделювання навчально-корекційного освітнього простору дошкільного закладу" відбувся обласний теоретико-практичний семінар з теми: «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати». На заході були присутні спеціалісти області та міста: вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди.

І.В. Раскевич, вихователь-методист, виступила з доповіддю «Сенсорна інтеграція для дітей з особливими освітніми потребами».

І.П. Анікіна, практичний психолог, ознайомила присутніх з собливостями облаштування та використання сенсорної кімнати в умовах компенсуючого закладу.

С.М. Головченко, вчитель-дефектолог, надала практичні поради з теми: «Ерготерапія – сучасна психокорекційна методика».

К.А. Базілєва, вчитель-логопед, виступила з презентацією «Сенсорна інтеграція в логопедичній роботі з використанням сенсорної кімнати».

Педагоги закладу представи відео-зрізи занять з розвитку мовлення з використанням еластичної панчохи, шумових коробочок, тактильних стимулів, сенсорно-інтегративної артикуляційної гімнастики, кріотерапевтичного масажу, водяного мінібасейну, сенсорних коробок, мішечків, таць.

В.Ю. Капаруліна, вчитель-логопед, представила зріз логопедичного заняття з розвитку зв'язного мовлення з використанням інтерактивної пісочниці із дитиною середнього дошкільного віку.

О.О. Горбенко, вчитель-логопед, представила зріз логопедичного заняття з розвитку зв'язного мовлення з використанням сенсорних дощечок з дитиною старшого дошкільного віку.

IMG-deb32b5681f9a1694e18d3dc807d871b-V

Н.О. Мацієвська, вихователь, представила зріз заняття з сенсорного виховання з дітьми молодшого дошкільного віку.

IMG-b656ca495a7c8d3d3f61edf4f757af59-V

Наш досвід роботи, що базується на моделюванні єдиного навчально-корекційного освітнього простору і взаємодія всіх спеціалістів закладу, доводить, що активне залучення екстероцептивних та пропріоцептивних відчуттів  істотно змінює результати корекційної роботи з дітьми із ООП.


Сторінка 1 з 35