Схема проїзду
Новини
-
26.03 2022Загальноміський суботник
Працівники нашого закладу взяли активну участь у загальноміському суботнику , прибирали територію закладу, висаджували квіти, обрізали дерева, перекопували...
Методична сторінка
Тиждень екології
В нашому закладі з 16.11 по 20.11.2020 р. пройшов екологічний тиждень.
Дошкільний вік характеризується підвищеною допитливістю в різних сферах, але діти виявляють особливий інтерес до природи. Тому екологічне виховання в дитячому саду займає важливе місце в розвитку пізнання навколишнього світу, вироблення гуманного ставлення до всього живого і формуванні усвідомленої поведінки у природному середовищі.
Мета тижня: в доступній та цікавій формі розкрити сутність сучасних проблем екології, сприяти нагромадженню екологічних знань; розвивати творчу та ділову активність, готовність до екологічної діяльності; виховувати почуття відповідальності за природу як національне багатство, основу життя на Землі.
Протягом тижня вихователі всіх вікових груп проводили тематичні заняття, бесіди, дидактичні, сюжетні та рухливі ігри, вікторини, конкурси, виставки, спостереження, пошуково-дослідницьку роботу, вирішували разом з дітьми проблемні ситуації та логічні завдання.
Виховання у дітей гуманного ставлення до природи у закладі – це першочергове завдання. Але виконати це завдання без допомоги батьків украй складно. Тому вихователі груп залучали батьків до участі в заняттях, іграх, екологічному конкурсі «Світ і Я в ньому». Кожна група представила костюми із газет, пакетів, коробок, фольги, одноразового посуду, фантиків від цукерок, пластикових бляшанок. Батьки та вихованці груп у віршованій формі та через сучасні постановки пояснили, яку шкоду приносять такі відходи екології та як зберегти нашу планету. Перше місце в конкурсі отримали вихованці старшої групи «Калинка».
Родзинкою проведеного тижня стала однойменна екологічному конкурсу спортивно-екологічна розвага, яка спрямована на розвиток екологічних навичок у дітей, усвідомлення екологічної культури, формування навичок економного використання природних ресурсів, виховання любові та дбайливого ставлення до природи рідного краю.
Протягом екологічного тижня педагоги закладу формували у дітей елементарні знання про основні природні фактори, явища, взаємозв’язки і залежності у природі; стимулювали допитливість та пізнавальний інтерес до природи, бажання доглядати її, берегти та любити; спонукали дітей до природоохоронної діяльності та творчої активності; виховували позитивні якості особистості: самостійність, допитливість чуйність, доброзичливість; сприяли застосуванню отриманих знань в повсякденному житті.
У грудні місяці для вихователів та педагогів закладу пройшов теоретично-практичний семінар з теми:«Корекційна робота з формування зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ»
Основне завдання логопедичного впливу на дітей із загальним недорозвитком мовлення – навчити їх докладно і послідовно, граматично і фонетично правильно викладати свої думки, розповідати про події з навколишнього життя. Це має важливе значення для навчання в школі, спілкування з дорослими і дітьми, формування особистих якостей.
Раскевич І.В., вихователь-методист, надала методичні рекомендації вчителям-логопедам та вихователям логопедичних груп щодо планування та здійснення корекційно-відновлювальної роботи спрямованої на розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з мовленнєвими вадами. Методист зазначила, що однією з необхідних умов мовленнєвого розвитку дитини є створення мотивацій спілкування, формування прагнення розповісти про себе, своїх товаришів, про спостереження з життя сім’ї та закладу. В процесі логопедичних занять рекомендується створювати такі ситуації, які б активізували потребу в мовленнєвих висловлюваннях, ставили дитину в такі умови, коли у неї виникає самостійне бажання висловлюватися, ділитися своїми враженнями про побачене. При цьому необхідно створювати сприятливе мовленнєве оточення, хороший емоційний настрій.
Капаруліна В.Ю., вчитель-логопед, виступила з презентацією «Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку».
Головченко С.М., вчитель-дефектолог, виступила з презентацією «Формування зв’язного мовлення у дітей середнього дошкільного віку».
Русу Я.І., вчитель-логопед, виступила з презентацією «Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку».
Базілєва К.А., вчитель-логопед, підготувала та презентувала ігри спрямовані на формування імпресивного та експресивного мовлення.
Після теоретичної частини семінару педагоги переглянули заняття з розвитку зв’язного мовлення у різних вікових групах.