Схема проїзду
Новини
  • 26.06 2019
    «Summer kids fest»

    При центрі розвитку дитини в Херсонському ясла-садку компенсуючого типу №60 з 1 по 27 червня  2019 року працював літній оздоровчий білінгвальний англомовний...

Архів новин

Методична сторінка

Теоретично-практичний семінар:
«Корекційна робота з формування зв’язного мовлення  у дітей з ЗНМ»

IMG 20171117_093643


У грудні місяці для вихователів та педагогів закладу пройшов теоретично-практичний семінар з теми:«Корекційна робота з формування зв’язного мовлення  у дітей із ЗНМ»

Основне завдання логопедичного впливу на дітей із загальним недорозвитком мовлення – навчити їх докладно і послідовно, граматично і фонетично правильно викладати свої думки, розповідати про події з навколишнього життя. Це має важливе значення для навчання в школі, спілкування з дорослими і дітьми, формування особистих якостей.

Раскевич І.В., вихователь-методист, надала методичні рекомендації вчителям-логопедам та вихователям логопедичних груп щодо планування та здійснення корекційно-відновлювальної роботи спрямованої на розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з мовленнєвими вадами. Методист зазначила, що однією з необхідних умов мовленнєвого розвитку дитини є створення мотивацій спілкування, формування прагнення розповісти про себе, своїх товаришів, про спостереження з життя сім’ї та закладу. В процесі логопедичних занять рекомендується створювати такі ситуації, які б активізували потребу в мовленнєвих висловлюваннях, ставили дитину в такі умови, коли у неї виникає самостійне бажання висловлюватися, ділитися своїми враженнями про побачене. При цьому необхідно створювати сприятливе мовленнєве оточення, хороший емоційний настрій.

Капаруліна В.Ю., вчитель-логопед, виступила з презентацією «Формування  зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку».

Головченко С.М., вчитель-дефектолог, виступила з презентацією «Формування  зв’язного мовлення у дітей середнього дошкільного віку».

Русу Я.І., вчитель-логопед, виступила з презентацією «Формування  зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку».

Базілєва К.А., вчитель-логопед, підготувала та презентувала ігри спрямовані на формування імпресивного та експресивного мовлення.IMG 20171117_093336

Після теоретичної частини семінару педагоги переглянули заняття з розвитку зв’язного мовлення у різних вікових групах.