Схема проїзду
Новини
  • 26.03 2022
    Загальноміський суботник

    Працівники нашого закладу взяли активну участь у загальноміському суботнику , прибирали територію закладу, висаджували квіти, обрізали дерева, перекопували...

Архів новин

Методична сторінка

Тиждень екології

IMG-80065e85dd262d76f35f6244a100531b-VВ нашому закладі з 16.11 по 20.11.2020 р. пройшов екологічний тиждень.

 Дошкільний вік характеризується підвищеною допитливістю в різних сферах, але діти виявляють особливий інтерес до природи. Тому екологічне виховання в дитячому саду займає важливе місце в розвитку пізнання навколишнього світу, вироблення гуманного ставлення до всього живого і формуванні усвідомленої поведінки у природному середовищі.

Мета тижня: в доступній та цікавій формі розкрити сутність сучасних проблем екології, сприяти нагромадженню екологічних знань; розвивати творчу та ділову активність, готовність до екологічної діяльності; виховувати почуття відповідальності за природу як національне багатство, основу життя на Землі.IMG-6ffbd208f7fd7d0f24a7aa7c916df509-V

Протягом тижня вихователі всіх вікових груп проводили  тематичні заняття, бесіди, дидактичні, сюжетні та рухливі ігри, вікторини, конкурси, виставки, спостереження, пошуково-дослідницьку роботу, вирішували разом з дітьми проблемні ситуації та логічні завдання.

Виховання у дітей гуманного ставлення до природи у закладі – це першочергове завдання. Але виконати це завдання без допомоги батьків украй складно. Тому вихователі груп  залучали батьків до участі в заняттях, іграх, екологічному конкурсі  «Світ і Я в ньому».  Кожна група представила костюми із газет, пакетів, коробок, фольги, одноразового посуду,  фантиків від цукерок, пластикових бляшанок. Батьки та вихованці груп у віршованій формі та через сучасні постановки пояснили, яку шкоду приносять такі відходи екології та  як зберегти нашу планету. Перше місце в конкурсі отримали вихованці старшої групи «Калинка».


Родзинкою проведеного тижня стала однойменна екологічному конкурсу спортивно-екологічна розвага, яка спрямована на розвиток екологічних навичок у дітей, усвідомлення екологічної культури, формування навичок економного використання природних ресурсів, виховання любові та дбайливого ставлення до природи рідного краю.

Протягом екологічного тижня педагоги закладу формували у дітей елементарні знання про основні природні фактори, явища, взаємозв’язки і залежності у природі; стимулювали допитливість та пізнавальний інтерес до природи, бажання доглядати її, берегти та любити; спонукали дітей до природоохоронної діяльності та творчої активності; виховували позитивні якості особистості: самостійність, допитливість чуйність, доброзичливість; сприяли застосуванню отриманих знань в повсякденному житті.





Теоретично-практичний семінар:
«Корекційна робота з формування зв’язного мовлення  у дітей з ЗНМ»

IMG 20171117_093643


У грудні місяці для вихователів та педагогів закладу пройшов теоретично-практичний семінар з теми:«Корекційна робота з формування зв’язного мовлення  у дітей із ЗНМ»

Основне завдання логопедичного впливу на дітей із загальним недорозвитком мовлення – навчити їх докладно і послідовно, граматично і фонетично правильно викладати свої думки, розповідати про події з навколишнього життя. Це має важливе значення для навчання в школі, спілкування з дорослими і дітьми, формування особистих якостей.

Раскевич І.В., вихователь-методист, надала методичні рекомендації вчителям-логопедам та вихователям логопедичних груп щодо планування та здійснення корекційно-відновлювальної роботи спрямованої на розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з мовленнєвими вадами. Методист зазначила, що однією з необхідних умов мовленнєвого розвитку дитини є створення мотивацій спілкування, формування прагнення розповісти про себе, своїх товаришів, про спостереження з життя сім’ї та закладу. В процесі логопедичних занять рекомендується створювати такі ситуації, які б активізували потребу в мовленнєвих висловлюваннях, ставили дитину в такі умови, коли у неї виникає самостійне бажання висловлюватися, ділитися своїми враженнями про побачене. При цьому необхідно створювати сприятливе мовленнєве оточення, хороший емоційний настрій.

Капаруліна В.Ю., вчитель-логопед, виступила з презентацією «Формування  зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку».

Головченко С.М., вчитель-дефектолог, виступила з презентацією «Формування  зв’язного мовлення у дітей середнього дошкільного віку».

Русу Я.І., вчитель-логопед, виступила з презентацією «Формування  зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку».

Базілєва К.А., вчитель-логопед, підготувала та презентувала ігри спрямовані на формування імпресивного та експресивного мовлення.IMG 20171117_093336

Після теоретичної частини семінару педагоги переглянули заняття з розвитку зв’язного мовлення у різних вікових групах.