Схема проїзду
Новини
  • 24.04 2020
    Шановні батьки!

    Педагоги нашого закладу на період карантину підготували для Ваших діток цікаві заняття. Переглянути заняття Ви зможете перейшовши за...

Архів новин

Переваги нашого закладу

НАШЕ КРЕДО:

«ДИТИНА ЗАМОВЛЯЄ РОЗВИТОК»

Ми – заклад нового типу, функції якого виходять за межі традиційних. Це ефективна форма здобуття дошкільної освіти.

Найголовнішою перевагою нашого закладу – є любов до дітей та творчий професіоналізм педагогів.

  1. Домашній затишок. Саме наш садок стає  для ваших малят приємним та цікавим місцем, де вони почуваються комфортно завдяки досвідченим і доброзичливим педагогам, теплій та щасливій атмосфері, відтак коротке розставання з батьками сприймається дітьми легко і без особливих проблем.
  2. Центр раннього розвитку дитини, де розвиваючі заняття з дитиною проходять разом з мамою, що допомагає дитині краще адаптуватися до соціального середовища, здобути  перші навички спілкування, взаємодії, навчання.
  3. Широкий вибір послуг творчих занять (казкова фізкультура, степ-аеробіка, хореографія, англійська мова, театральний гурток). У нас діти розвиваються всебічно та гармонійно!
  4. Здорова дитина – щаслива дитина та родина. За здоров’ям дітей слідкує медичний персонал закладу (лікар-педіатр, старша сестра медична, сестра медична з масажу, сестра медична зі спелеотерапії, сестра медична з фізіотерапевтичних процедур).У нашому закладі дітям надаються такі медичні послуги: спелеопроцедури (сольова кімната), синглетно-киснева терапія (коктейлі), фізіотерапевтичні процедури, інгаляційна терапія, масаж, лікувально-профілактична гімнастика.
  5. Професійна команда педагогів (учитель-логопед, учитель-дефектолог, вихователь, музичний керівник, практичний  психолог, соціальний-педагог, інструктор з фізичного виховання, хореограф). У нашому закладі створена комфортна та психологічно безпечна атмосфера, що дає можливість дитині  бути самою собою!
  6. Індивідуальний підхід до кожної дитини.  Для нас в центрі уваги є дитина!
  7. Працюємо з новими інноваційними технологіями.
  8. Комфортні умови навчання та виховання  дітей, а саме сучасні та безпечні меблі та обладнання приміщень, дитячі майданчики, дидактичні матеріали та іграшки.

УСПІШНІ, МУДРІ, КМІТЛИВІ, АКТИВНІ, ЗДОРОВІ МАЛЮКИ – ЩАСЛИВІ БАТЬКИ!


«Моделювання навчально-корекційного освітнього середовища в дошкільному закладі» 

На базі нашого закладу згідно з Наказом Херсонської обласної державної адміністрації управління освіти, науки та молоді «Про здійснення інноваційної діяльності в навчальних закладах області в 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік» №290 від 17.10.2016р. проводиться дослідно-експериментальна робота  з теми «Моделювання навчально-корекційного освітнього середовища в дошкільному закладі».

Етапи дослідно-експериментальної роботи :

І. Підготовчий етап (2016/2017 н.р.)

ІІ.  Діагностико-пошуковий етап (2017/2018 н.р.)

ІІІ. Формувальний етап (2018/2019 н.р.)

IV. Узагальнюючий етап (2019/2020 н.р.)

V. Коректувальний етап (2020/2021 н.р.)

    У 2017/2018 н.р. у рамках  діагностико-пошукового етапу  членами творчої групи була розроблена модель навчально-корекційного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти. Така модель базується на створенні особистісно-орієнтованої взаємодії всіх фахівців закладу дошкільної освіти на інтегративній основі – єдиного корекційного простору і певного предметно-розвиваючого середовища, в центрі якого незмінною основою є дитина.

Апробація створеної моделі навчально-корекційного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти дозволила зробити висновки, що тільки в тісній взаємодії всіх учасників педагогічного процесу можлива успішна підготовка дітей із особливими освітніми потребами до інтеграції в загальноосвітній простір та адаптація дітей в середовище здорових однолітків.

Результатом дослідно-експериментальної роботи стало створення збірок  практичних матеріалів:

- «Корекційна робота з дітьми раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку (ЗМР)»,

- «Книга взаємодії вчителя-логопеда та вихователів дітей раннього віку із ЗМР»

- «Діагностика мовленнєвих порушень у дітей раннього віку».

- «Моделювання навчально-корекційного освітнього простору в дошкільному закладі»

Збірки  розглянуті та рекомендовані до роботи: науково-методичною та вченою радою факультету «Природознавства, здоров’я людини і туризму» Херсонського державного університету; науково-методичною радою методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради.