Схема проїзду
Новини
  • 01.11 2019
    «TRICK-OR-TREAT»

    Колектив нашого закладу іде в ногу із часом, тому 31 жовтня 2019 року у нашому закладі відбулася тематична костюмована білінгвальна (англомовна) вечірка, під девізом...

Архів новин

Підсумки роботи (2017/2018н.р.)

Херсонський  ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради  (далі – заклад) у 2017/2018 навчальному році здійснював освітню діяльність відповідно до вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів у галузі освіти.

Упродовж року в закладі функціонували 9 вікових груп, з яких: 2 – групи перші молодші з затримкою мовного розвитку; 2 – другі молодші групи із загальним недорозвитком мовлення; 1 – група середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; 1 – різновікова група для дітей з 3 до 5 років із затримкою психічного розвитку, 1 – різновікова група для дітей з 5 до 7 років із затримкою психічного розвитку та аутичними розладами, 2 – групи старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення та три групи для 36 дітей у Центрі розвитку дитини.

Режим роботи закладу 5-денний, у порівнянні з попереднім навчальним роком не змінився і становив 10,5 годин (8 груп). Враховуючи потреби батьків у закладі, працювала чергова група (12 годин).

Організація освітнього процесу здійснювалася відповідно до програм: «Дитина»; «Віконечко», Дитяча хореографія; Англійська мова для дітей дошкільного віку;«Казкова фізкультура»; «Про себе треба знати, про себе треба дбати»; «Скарбниця моралі»; «Україна – моя батьківщина»; «Пластик-шоу». Корекційно-відновлювальна робота здійснювалась згідно програмно-методичним комплексам та методичним рекомендаціям:«Корекційна робота з дітьми раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку (ЗМР)»: збірка практичних матеріалів  творчої групи вчителів-логопедів Херсонського ясла-садка компенсуючого типу - центру розвитку дитини №60 Херсонської міської ради; Ю.В. Рібцун «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ»; Л.І.Трофименко «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ»; Трофименко Л.І. «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення».

Освітня робота здійснювалася українською (державною) мовою.

У приміщеннях груп оновлено національно-патріотичні, бібліотечні, природничі осередки, осередки театралізованої діяльності, сюжетно-рольових ігор, що дало можливість дітям більше залучитись до національних коренів, мистецтва, розвивати мовлення, самостійну та організовану ігрову й трудову діяльність.

Оформлено центри активності відповідно до вікових особливостей дітей (у різних вікових групах добір іграшок різниться своїм змістом та ігровими можливостями), які насичені відповідно до Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок закладу дошкільної освіти (ляльки, предмети лялькового вжитку, транспорт, іграшки з піском і водою, настільні ігри, сенсорні іграшки, спортивно-моторні іграшки, будівельно-конструктивні іграшки, театральні іграшки). В середньому розвивальне середовище групових приміщень покращилось на 25%.

Заклад повністю забезпечено необхідним технологічним та господарчим обладнанням, все обладнання знаходилося у задовільному робочому стані.

Заходи, передбачені планом, по збереженню та зміцненню матеріальної бази виконані стовідсотково.

Відремонтовано, пофарбовано ігрове, фізкультурно-спортивне обладнання, здійснено благоустрій всієї підпорядкованої закладу території. Зроблено поточний ремонт групових приміщень, замінено стелю на натяжну в групі ЗПР; замінено тепломережу на сучасну в підвальному приміщенні, медичному блоці, в 7 групах, в 14 кабінетах, музичному та спортивному залах; установлено 21 металопластикове вікно в групах і кабінетах; укладено лінолеум в групах на загальну площу 206м2;завезено пісок; виконано лабораторну перевірку стану та безпечності для дітей піску в пісочницях, освітлення в приміщеннях груп, води та повітря; установлено стаціонарний павільйон на майданчику груп «Ромашка», «Журавлик»;оновлено асфальтне покриття центрального входу сучасною плиткою; здійснено технічний огляд та частковий ремонт підвального приміщення, пофарбування труб.

Залучені кошти, отримані як благодійна допомога, дозволили провести заходи щодо проведення ремонтних робіт та поповнення матеріально-технічної бази. На веб-сайті закладу оприлюднено: кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості.

Заклад фінансово автономний. Самостійно ведеться бухгалтерський облік та складено фінансову і бюджетну звітність з виконання кошторису.

Санітарно-гігієнічні умови утримання закладу задовільні. Температура повітря в приміщеннях підтримується не нижче +20º, організовано забезпечення гарячою водою через водонагрівачі.

Заклад забезпечено академічною свободою – самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної, науково-педагогічної, інноваційної діяльності, що здійснюється на принципах свободи слова, думки і творчості, поширення знань та інформації тощо.

Для здійснення освітнього процесу заклад забезпечено на 70% дидактичними посібниками, демонстраційним та роздатковим матеріалом, літературою, дидактичними, сюжетно-рольовими, настільно-друкованими іграми, канцтоварами, іграшками.

Зроблено підписку періодичних педагогічних та методичних видань.

Методичний кабінет оснащено необхідним матеріалом для повноцінної роботи з кадрами: методичною літературою на 60%, методичними  розробками, конспектами занять, матеріалами з досвіду роботи, авторськими розробками, інформаційними матеріалами, посібниками на 40%, періодичними виданнями на 50%, оформлено картотеку. Оформлено стенди «Атестація», «Методичний вісник», «Інформація для педагогів», «Куточок молодого спеціаліста».

Медичне обслуговування дітей закладу здійснювалось лікарем-педіатром сестрою медичною старшою, сестрою медичною із спелеопроцедур, сестрою медичною з масажу. Медичне обслуговування включало проведення обов’язкових медичних оглядів та оглядів перед профілактичним щепленням згідно з календарем щеплень. Належним чином оформлено обов’язкову документацію, своєчасно складаються плани роботи і звіти, здійснювався щомісячний, щоквартальний, щорічний аналіз захворюваності. На підставі поглибленого огляду дітей у кожній групі велися листи здоров’я.