Схема проїзду
Новини
  • 26.03 2022
    Загальноміський суботник

    Працівники нашого закладу взяли активну участь у загальноміському суботнику , прибирали територію закладу, висаджували квіти, обрізали дерева, перекопували...

Архів новин

Звіт (2019/2020)

БЛОК І. Тип закладу; якісна характеристика педагогічного колективу; освітні програми; орієнтовний розподіл навчального навантаження на тиждень за віковими групами

Херсонський ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради (далі - заклад) у 2019/2020 навчальному році здійснював освітню діяльність відповідно до вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів у галузі освіти.

Наш заклад, як заклад компенсуючого типу, виконує освітні послуги з метою забезпечення педагогічного, корекційно-розвиткового, психологічного впливу на дітей з тяжкими вадами мовленнєвого та психофізичного розвитку.

Освітня діяльність упродовж начального року здійснювалася за трьома напрямами: корекційно-розвитковий; художньо-естетичний; фізкультурно-оздоровчий.

Заклад укомплектовано педагогічними кадрами, обслуговуючим та медичним персоналом відповідно до штатного розпису. На кінець навчального року трудовий колектив закладу складав 62 особи, з них: педагогів – 30; обслуговуючого персоналу – 24; медичний персонал – 5; фінансовий відділ – 3.

Колектив стабільний, кваліфікований і віковий ценз педагогічних кадрів відповідає професійно-значущим показникам якості освіти працівників. Педагогічні працівники здійснюють свою діяльність на високому професійному рівні, забезпечують в повному обсязі реалізацію освітніх програм.

Підвищення кваліфікації у комунальному вищому навчальному закладі «Херсонська академія неперервної освіти»  Херсонської обласної ради пройшли вихователі: Аргунова Л.В., Кузьмичова Г.В., Остапчук Т.П.

Атестувалося чотири педагога. Мельник Н.О., вихователь, відповідає раніше встановленому 10 тарифному розряду, Капарулінії В.Ю., вчителю-логопеду, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»; Мацієвській Н.О., вихователю, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «вихователь-методист»; Раскевич І.В., вихователь-методист, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший вихователь».

Режим роботи закладу 5-денний, у порівнянні з попереднім навчальним роком не змінився і становив 10,5 годин (8 груп). Враховуючи потреби батьків у закладі, працювала чергова група (12 годин).

Навчання та виховання дітей в закладі здійснюється українською (державною) мовою.

Упродовж року в закладі функціонувало 9 вікових груп, з яких: 2 – групи раннього віку з затримкою мовного розвитку; 2 – другі молодші групи із загальним недорозвитком мовлення; 2 – групи середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; 2 – групи старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; 1 – різновікова група для дітей з 3 до 6 років із затримкою психічного розвитку та три групи для 30 дітей у Центрі розвитку дитини.

В закладі отримували освіту діти пільгових категорій, (24 дитини) а саме: 5 дітей-інвалідів, 16 із затримкою психічного розвитку, 3 дітей із багатодітних сімей.

Організація освітнього процесу здійснювалася відповідно до програм: «Дитина»; «Віконечко», Дитяча хореографія; Англійська мова для дітей дошкільного віку; «Казкова фізкультура»; «Про себе треба знати, про себе треба дбати»; «Скарбниця моралі»; «Україна – моя батьківщина»; «Пластик-шоу». Корекційно-розвиткова робота здійснювалась згідно програмно-методичним комплексам та методичним рекомендаціям: «Корекційна робота з дітьми раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку (ЗМР)»: збірка практичних матеріалів творчої групи вчителів-логопедів Херсонського ясла-садка компенсуючого типу - центру розвитку дитини №60 Херсонської міської ради; Ю.В. Рібцун «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ»; Л.І.Трофименко «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ»; Трофименко Л.І. «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення».

Враховуючи корекційну спрямованість в освітній роботі закладу при розподілі навчального навантаження на тиждень перевага надавалася логопедичним або дефектологічним заняттям в залежності від особливих освітніх проблем дитини. Заняття вихователів «Дитина у природньому довкіллі», «Мовлення дитини», «Літературна скринька», «Дитина в соціумі», «Театральна мозаїка» проходили у повсякденній діяльності дітей і проводилися на прогулянці. Соціально-психологічний супровід здійснювався у підгрупах в організованій діяльності та індивідуально у повсякденній діяльності вихованців, відповідно до потреб кожної дитини.

Освітня робота здійснювалася на заняттях, які мали визначений час, місце, обладнання. Заняття проводилися, починаючи з 3-го року життя, з поступовим нарощуванням їх кількості та тривалості, з 9.00 ранку і їх тривалість становила: у першій молодшій групі – 8-10 хв.; у другій молодшій групі - 15 хв.; у середній групі - 20 хв.; у старшій групі - 25 хв.

Діти кожної групи були розподілені на підгрупи (з першою підгрупою працював вчитель-логопед/дефектолог, з другою підгрупою – вихователь та/або практичний психолог).

Додаткові освітні послуги реалізувалися через гурткову роботу, роботу адаптаційних груп «Разом з мамою», групи підготовки дітей до навчання в школі, роботу міні-садка «Теремок» в Центрі розвитку дитини та інші форми спільної діяльності з дітьми та батьками.  Працювали гуртки: «English club» (англійська мова), «Світанок», «Веселий чобіток» (хореографія), «Сузір’я казок» (театральна діяльність), «Казкова фізкультура», «Степ-аеробіка», «Веселі шашки». Свою роботу педагоги здійснювали в молодших, середніх і старших групах. Охоплення вихованців гуртковою роботою становить 75%. Це дозволяє вихованцям закладу ставати лауреатами, переможцями і призерами різних творчих проектів.

Упродовж березня-травня 2020 року, під час карантину через короновірус 2019-пСоУ, було організовано та проведено освітній процес за допомогою дистанційних технологій: через освітню платформу Zoom та відеоконференції у Skype, програму Viber, офіційну загальнодоступну сторінку закладу у Facebook. Створено окремі групи у Facebook для батьків та дітей різних вікових категорій, групи для батьків у Viber в яких розміщено консультації для батьків, навчальний матеріал, заняття для дітей з відеоматеріалами, корисні посилання на навчальний матеріал, відеозаняття та завдання для дошкільників. Інформація оновлювалась кожного дня педагогами закладу. Батьківські збори проведено у режимі онлайн в кожній віковій групі через освітню платформу Zoom. Педагогами проведено організаційо-педагогічну роботу, яка полягала в самоосвіті, підвищенні кваліфікації активною участю у вебінарах, семінарах порталів «Педрада», «Всеоосвіта», Освіта.ua - Розвиток дитини, покращено матеріально-технічну базу груп.

БЛОК ІІ. Участь адміністрації та педагогів у методичній роботі міста, області

 На базі закладу проведено: теоретично-практичний семінар «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати» для слухачів курсів комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти»  Херсонської обласної ради; семінар-практикум для вчителів-логопедів міста «Сенсорна інтеграція дітей з особливими освітніми потребами». Прийняли участь в авторських семінарах: «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки  як сучасної технології  ефективного засвоєння інформації» та «Конфліктологія: технології управління EQ» Г.Чепурного; «Розвиток  творчих здібностей дітей дошкільного віку через упровадження нетрадиційних  технік зображення» Л.Шульги; «Ігрові технології в  сучасному закладі дошкільної освіти» М.Шутя; у Всеукраїнському фотоконкурсі на Інтернет порталі рейтингу освітніх закладів України у номінаціях: «Кращій логопедичний кабінет 2020»; «Краща спортивна зала 2020» та «Улюблений садочок 2020».

На базі закладу пройшли педагогічну практику студенти «Педагогічного» факультету ХДУ.

БЛОК III. Система методичної роботи в контексті виконання річних завдань (аналізування діяльності методичного кабінету)

Освітній процес у 2019/2020 навчальному році був направлений на реалізацію науково-методичної, експериментальної роботи «Впровадження сучасних інноваційних технологій у різних формах корекціно-розвиткової роботи для забезпечення ефективного розвитку особистості дитини» (узагальнюючий етап). Виконано завдання освітнього процесу: забезпечувалося формування фізичного і психічного здоров'я дітей через впровадження індивідуального супроводу дітей в єдиному корекційно-освітньому просторі; продовжувалася робота з впровадження мнемотехніки як сучасного підходу до мовленнєвого розвитку дітей та формування мовленнєвої компетенції дошкільників; працювали над розробкою системи корекційної освіти, яка передбачає підготовку дітей із тяжкими порушеннями мовлення та затримкою психічного розвитку до інтеграції в загальноосвітній простір.

Методична робота з педагогами спрямовувалася на підвищення професійного рівня педагогів. Кількісні показники та аналіз оцінювання рівня організації методичної роботи визначили, що всі форми методичної роботи проведено в повному обсязі, носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню компетентності та професійної майстерності кожного педагога. Зміст і форми методичної роботи будувались на діагностичних засадах, диференціації освітнього рівня, досвіду, професійних запитів кожного педагога та згідно річного плану.

Кваліфіковану методичну допомогу молодим спеціалістам надавала школа-студія «Наставництво». З метою професійного становлення молодих спеціалістів. Згідно плану роботи з молодими спеціалістами проведено різні форми роботи, що дало змогу їм краще адаптуватися до умов закладу та на 50% покращило їх роботу з дітьми, на 60% роботу з самоосвіти.

Програмове та психолого-методичне забезпечення педагогічного процесу відповідало меті і річним завданням діяльності закладу.

На виконання річного плану з розділу «Методична робота з кадрами» проведено: інформаційні педагогічні години з актуальних питань дошкільної та корекційної освіти та  консультування педагогів; логопедичні консиліуми щодо сучасних аспектів корекційної роботи з дітьми з вадами мовлення; тематичний «Психологічний тиждень»; виставки-презентації нової методичної літератури; кращого розвивального дидактичного матеріалу. Забезпечено: участь педагогів у роботі методичних об’єднань; підвищення професійного рівня, ефективності освітнього процесу, педагогічної фахової діяльності засобом рейтингу як мотивації особистісного зростання педагогів; взаємне відвідування занять та режимних процесів; проведення моніторингу досягнень вихованців у засвоєнні матеріалу навчальних програм; організаційний та методичний супровід самоосвіти педагогів; презентацію творчих знахідок педагогів щодо ефективних методів, прийомів, форм освітньої роботи з дітьми.

У методичному кабінеті створено інформаційно-педагогічну бібліотеку для вихователів, вчителів-логопедів щодо підготовки дітей до школи.

Упродовж року проведено консультації, санітарно-просвітницьку роботу для педагогів, батьків.

Проведено інструктажі з працівниками на робочих місцях та під час виконання різних видів діяльності; щодо попередження й запобігання захворюваності на COVID-19, у вікових групах створено умови для охорони життя і здоров'я дітей щодо запобігання травматизму і нещасним випадкам; з педагогами опрацьовано педагогічну та методичну літературу з означеної проблеми щодо пропаганди здорового способу життя серед дітей і батьків; поповнено банк методичних розробок з питань безпеки життєдіяльності.

  Робота з батьківською громадою сприяла  пропагуванню основ здорового способу життя та психолого-корекційно-педагогічній просвіті батьків.

Відповідно до Програми дослідно-експериментальної роботи: «Моделювання навчально-корекційного освітнього середовища в дошкільному закладі» на 2016/2021 роки, та наказу управління освіти Херсонської міської «Про здійснення інноваційної діяльності в закладах освіти міста Херсон у 2019/2020 навчальному році №194-Т від 16.10.2019р. пройшов VІ (узагальнюючий) етап експериментальної діяльності.

Виконано наступні завдання:

1. Здійснено теоретико-методологічний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи та оформлено їх у вигляді наукового звіту, методичних рекомендацій.

2. Виявлено ступінь відповідності результатів експерименту меті й завданням дослідження.

3. Визначено перспективи застосування інновацій, які були апробовані під час експерименту.

Завдяки злагодженому механізму єдиного корекційно-освітнього простору, який забезпечував інтегрований зв'язок між фахівцями діти отримували своєчасну повноцінну корекцію. Працювали спеціалісти за двома напрямами: корекція і розвиток мовленнєвої й розумової діяльності дітей.

Виходячи з SWOT-аналізу діяльності закладу, розроблено та втілюється у життя Програма розвитку закладу, в якій реалізовано підхід до організації цілісного розвитку і виховання дитини дошкільного віку як особистості, як суб'єкта дитячої діяльності і поведінки.

БЛОК IV. Результати моніторингу рівня розвитку компетенцій дітей відповідно до програмових вимог, готовність до школи

Головним показником роботи педагогів та колективу загалом є визначення  рівня  засвоєння  знань  дітей  за  освітніми лініями у  межах  Базового  компоненту дошкільної освіти України дітьми всіх вікових груп. За результатами діагностики вихованців із засвоєння програми зроблено висновки щодо загальної компетентності дошкільників.

         Моніторинг готовності випускників до школи 2019/2020 н.р. за основними критеріями (інтелектуальна, емоційна, соціальна, фізична, психологічна) показав, що із 41 обстеженої дитини старшого дошкільного віку керуються навчальним мотивом: 29 (70%) дітей груп ЗНМ; 0 (0%) дітей групи ЗПР: діти, що керуються ігровим мотивом: 12 (30%) дітей груп ЗНМ; 3 (75%) дітей групи ЗПР; діти, які не зрозуміли завдання: - 1 (25%) дітей групи ЗПР.

Результати оцінювання емоційного ставлення дітей до майбутнього процесу навчання в школі показали, що діти переважно налаштовані позитивно (70% - високий рівень, 28,6% - середній рівень, 0,4% - низький рівень).

При дослідженні соціальної готовності дитини старшого дошкільного віку до шкільного навчання, а саме сформованості моральної поведінки та самооцінки, було виявлено, що високий рівень самооцінки мають -  57,1%, середній рівень – 35,8%, низький рівень – 7,1%.

52% наших випускників буде відвідувати ЗЗСО №51, 21% – ЗЗСО №55, 21% – ЗЗСО №11, 4% – ЗЗСО №46, 2% – гімназію №1.

БЛОК V. Стан здоров’я дітей, дані щодо захворюваності протягом року; дані за групами здоров’я; інформація щодо раціональної організації харчування

У закладі розроблено власну модель оздоровчої роботи, яка проходить за трьома напрямами: профілактичному, фізкультурно-оздоровчому і гартувальному. Усі ці заходи направлені на поліпшення фізичного стану, розвитку і здоров'я дитини.  

Діти розподіляються по групам здоров’я залежно від загального стану організму, фізичного та психічного розвитку.

Медичний блок закладу має окремий вхід. Його оснащено: прийомною кімнатою; ізолятором; фізіотерапевтичним кабінетом з сучасним та необхідним обладнанням; соляною печерою; масажним кабінетом; кімнатами: для прийому сінглетно-кисневих коктейлів, електросну; інгаляторієм. У достатньому обсязі наявні медичне обладнання та медичний інструментарій.

         Медично-профілактична робота здійснюється відповідно до річного плану роботи медичних працівників.

 

Аналіз захворюваності дітей

Захворюваність дітей у 2019/2020 н. р. становить:

 

Вересень – 9%;

Жовтень –  15%;

Листопад – 17%;

Грудень –  17%.

Січень – 18%;

Лютий – 18%;

Березень – 5%.

 

25.05.2020 року під час карантину Covid-19 заклад відновив свою діяльність, створивши максимально безпечні умови для вихованців та працівників, забезпечивши необхідною кількістю засобів індивідуального захисту, дезінфікуючих та мийних засобів, спеціального і санітарного одягу.

Під час карантину у закладі і групах проведено інструктажі працівників щодо особливостей роботи закладу впродовж карантину, обмежувальні протиепідемічні заходи, у тому числі вимірювання температури дітей кожні 4 години та щоденна дезінфекція поверхонь, приміщень кожні 2 години.

Для попередження поширення інфекційних захворювань у закладі організовано щоденний медичний огляд дітей та своєчасна ізоляція дітей з симптомами захворювання.

Наприкінці кожного місяця проводиться підсумок коефіцієнту захворюваності дітей по закладу.

 

Харчування

Упродовж 2019/2020 навчального року велика увага приділялася організації харчування дітей, виконанню санітарних та гігієнічних норм щодо прийому продуктів харчування і технології приготування страв.

Харчування дітей раціональне та збалансоване. Кожні 10 днів проводиться аналіз виконання норм харчування, підраховується калорійність. Моніторинг аналізу виконання натуральних норм харчування показує, що воно коливається і залежить від цінової політики. В середньому виконання натуральних норм становить 98,5%, що на 6% більше, ніж в минулому році.

Харчоблок забезпечено достатньою кількістю кухонного посуду, інвентарю, санітарним і спеціальним одягом, все промарковане, використовується лише за призначенням.

Харчуються вихованці закладу за рахунок бюджетних та батьківських коштів. У закладі трьох (чотирьох – у весняно-літній період) разовий режим харчування (в залежності від перебування дітей у закладі).  В літній оздоровчий період – додатковий ІІ сніданок (соки, фрукти). В наявності графік видачі їжі, графік видачі питної води, дотримується режим харчування.

Постійний контроль за харчуванням здійснюють директор, лікар-педіатр, сестра медична з дієтичного харчування, сестра медична старша, Рада з харчування.

На сьогоднішній день вартість харчування в день складає 50 грн. в дошкільних групах і 34 грн. в групах раннього віку.

Питання організації харчування дітей у закладі розглядалися на виробничій нараді, загальних зборах колективу, нарадах при директорові, педагогічних годинах. 

 

БЛОК VI. Система взаємодії з батьками (відповідно до плану роботи дошкільного закладу); виконання планів співпраці дошкільного закладу та школи; результати взаємодії з різними організаціями

Одним із пріоритетних напрямків моєї роботи та колективу упродовж 2019/20 навчального року є налагодження зв’язків з громадськими організаціями, освітніми закладами та особливо з батьківською громадою.

Сумісні планування з батьківською громадою подальшого розвитку закладу, покращення матеріально-технічної бази стали традиційними.

Батьківський комітет – це активні учасники освітнього процесу, які приймають участь в благодійних акціях, тренінгах. Педагоги і батьки – партнери у вихованні та навчанні дітей. 

Проведено загальні та групові батьківські збори у кожній віковій групі на яких батьки ознайомилися: з законодавчою та нормативно-правовою базою; традиціями закладу; конкретними освітніми завданнями поточного року; презентацією закладу; організацією харчування дітей; індивідуальними особливостями фізичного та психічного розвитку дитини відповідно віку, особливостями психологічного та корекційного впливу на дитину відповідно віку та нозології дітей з особливими освітніми потребами.

Проведено лекторії, консультації, тренінги, майстер-класи для батьків. Під час карантину проведено дистанційну, посилено психолого-педагогічну та консультативну роботу з батьками щодо підтримки дитини під час дистанційних занять й виконання загальних і корекційних завдань.

Колектив закладу виконує задачі наступності, що базуються на співпраці з ЗЗСО №55 та ЗЗСО №11.

Співпраця з ДЮКФП-4 допомагає спільно турбуватися про фізичне здоров’я та розумовий розвиток наших дітей. Секції з шашок відвідувало 45% вихованців.

Співпраця з Управлінням патрульної поліції Корабельного району м. Херсона та з Корабельною пожежно-рятувальною відділ м.Херсона сприяє  вихованню у дітей та батьків безпечної поведінки на дорозі та в побуті.

Підтримується традиція проводити зустрічі з дітьми на базі дитячої бібліотеки №17 м.Херсона.

БЛОК VII. Підсумки адміністративно-господарської роботи, зокрема оцінювання матеріально-технічних та медико-соціальних умов перебування дітей у дошкільному закладі

Освітня корекційно-відновлювальна та робота в закладі здійснювалася завдяки створеним необхідним умовам та спеціально обладнаним приміщенням: методичний кабінет, групові кімнати, кабінети вчителів-логопедів та дефектолога, кімната з Монтессорі матеріалами, сенсорна кімната, музична, спортивна і тренажерна зали, кабінет гурткової роботи, медичний блок (кабінет фізіотерапевтичних процедур, спелеокімната, масажний кабінет, кімнати для електросну, аромотерапії). Для обслуговування дітей працюють харчоблок, пральня, технічна служба. 

Всі групові приміщення закладу мають свою назву та візитну картку. Сучасні меблі відповідають гігієнічним вимогам та нормам. Кожна дитина забезпечена місцем за столом, стільчиком, ліжком,  шафою, які відповідають її зросту і мають відповідне індивідуальне маркування.

З метою максимального  вивільнення  площі  для  ігрової, рухливої та самостійної  діяльності дітей в групах раціонально розміщені всі меблі. В усіх вікових групах створено осередки за різними видами діяльності: музичний, пошуково-дослідницький, праці, самостійної художньої діяльності, спортивний, природи, для релаксації. Систематично проводиться робота в осередках, щодо їх вдосконалення та урізноманітнення.

У роздягальнях оформлені змістовні інформаційні куточки для батьків з питань освітньої, корекційно-розвиткової роботи, медичного обслуговування.

Для профілактики вірусних захворювань в кожній групі є кварцові лампи. 

В кожній віковій групі є кабінет вчителя-дефектолога або вчителя-логопеда оснащений сучасним обладнанням, дидактичним матеріалом,  навчально-методичною літературою та технічними засобами.

У коридорах закладу створено сучасні осередки, що дають можливість батькам отримувати інформацію щодо діяльності педагогів, освітніх досягнень вихованців, дотримання прав дитини, охорони безпеки життєдіяльності вихованців. Коридори оснащено стендами: «Херсон – наш рідний дім», «Щасливе дитинство», «Державна символіка», «Права дітей», «Україна – наша Батьківщина», «Цивільний захист», «Протипожежна безпека».

Для покращення освітнього процесу заклад за звітний період поповнився навчально-методичною та довідковою літературою на 10%, канцтоварами і посібниками на 30%, меблями на 10%. Оновлено роздатковий і демонстраційний матеріал з мовленнєвого розвитку дітей, логічного, розумового, сенсорного розвитку на 20%. Групи на 80% забезпечені навчально-дидактичними посібниками, демонстраційним та роздатковим матеріалом, літературою, дидактичними, сюжетно-рольовими, настільно-друкованими іграми, канцтоварами, іграшками.

Методичний кабінет оснащено необхідним матеріалом для повноцінної роботи з кадрами. Наочний та дидактичний матеріал систематизовано за розділами програми «Дитина», розташовано для зручності користування, оформлено картотеки: друкований, електронний, фото-варіанти. Оформлено стенди «Атестація», «Методичний вісник», «Інформація для педагогів», «Куточок молодого спеціаліста», «Наші досягнення», «Контроль освітнього процесу».

Фінансовий звіт

 

У 2019/2020 навчальному році за рахунок бюджетного фінансування було виплачено заробітної плати на суму 4770985 грн., та сплачено податків  на суму 1046923 грн., оплачено харчування дітей на суму 292482 грн., сплачено комунальних платежів на суму 585755 грн.

Бюджетними коштами було оплачено обов’язкових послу на суму 43449 грн., а саме: перезарядку вогнегасників, повірку пожежного гідранта, заміри заземлення, повірку вагів, ремонт комп’ютерної техніки, електроплит і  кондиціонерів, заправку картриджів, страхування транспортних засобів, дератизацію,  послуги з програмного забезпечення та охорони закладу.

У 2019/2020 навчальному році батьками було сплачено на харчування дітей 216117 грн.

Від благодійників та батьків надійшло допомоги будівельними матеріалами на суму 4353 грн, електротоварами на суму 2517 грн.,  продуктами харчування на суму 5952 грн., дитячими меблями на суму 6370 грн., килимом на суму 5900 грн., банером на суму 1185 грн., соками та сиропом для кисневих коктейлів  на суму 6299 грн., одноразовим посудом  для кисневих коктейлів на суму 2347 грн., тканинами та фурнітурою на суму 930 грн., шторами на суму 2295 грн., тюлями на суму 4680 грн.,  водонагрівачами на суму 3651 грн.

За благодійні кошти було придбано миючі, антисептичні та дезінфікуючі засоби на суму 35225 грн., медичні маски та рукавички на суму 1375 грн., безконтактний термометр на суму 2100 грн., металопластикові вікна на суму 25800 грн., електротовари на суму 4950 грн., кухонний посуд на суму 1458 грн., протипожежний щит на суму 1700 грн., господарські товари на суму 3741 грн., будівельні матеріали  та фарби для проведення ремонтних робіт в дитячих ігрових кімнатах на суму 101045 грн., здійснено оплату періодичних видань на 2020 рік у сумі 9384 грн. та сплачено обслуговування сайту у сумі 1190 грн.

За звітній період проведено ремонтні роботи: облаштовано кахельною плиткою сходинки центрального входу, вставлено 8 металопластикових  вікон, відремонтовано приміщення пральні, дизайн-студії, ігрові кімнати в групах: «Струмочок»; «Світлячок»; «Сонечко», логопедичні кабінети груп: «Калинка», «Перлинка», вітальня та спальня групи «Вербичка», вбиральня групи «Перлинка», проведено поточний ремонт даху, завершено заміну труб теплопостачання в групах і харчоблоці, замінено ігрове обладнання на майданчиках.

Всього за 2019/2020 навчальний рік надійшло  благодійної допомоги  на суму 167837 грн.

БЛОК VIII. Недоліки, завдання на наступний навчальний рік

Моніторинг якості дошкільної освіти в цілому засвідчив, що педагогічним колективом проведена значна робота щодо вдосконалення освітнього процесу.

Педагоги сумлінно ставилися до організації освітньої діяльності з дошкільниками, користувалися сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями, інтернет-ресурсом, організували дистанційну роботу кожній віковій групі, створювали сприятливі умови для розвитку особистості кожної дитини, для її самореалізації, для розвитку пізнавальних інтересів дітей.

Проте, виходячи з результатів проведеної дистанційної роботи з батьками та вихованцями виявлено недостатнє вміння використання інтернет-ресурсу, цифрової передачі інформації педагогічними працівниками закладу. Тому роботу з педагогічними працівниками у наступному навчальному році буде спрямовано на формування у педагогів комп’ютерної грамотності, вміння використовувати у повсякденній роботі електронні носії, сучасні інтернет-технології.

У результаті моніторингового оцінювання досягнень дітей у поточному навчальному році, актуальною залишається робота над розвитком мовлення дітей, що мають вади тяжкі мовлення та застосування корекційного впливу за нозологіями для дітей з особливими освітніми потребами.

Також потребує формування у дошкільників екологічної компетентності, як одного із найголовніших завдань освіти сталого розвитку, як складника екологічної культури, усвідомленого володіння екологічними знаннями, способами прийняття рішень, моральними нормами, цінностями, необхідними для екологічно доцільної діяльності.

Враховуючи аналіз освітньої, корекційної, методичної та експериментальної роботи у 2019/2020 н.р., зважаючи на те, що питання корекційної освіти, зокрема дошкільної, є вагомими і значущими, спираючись на особистісно-орієнтовані підходи, методи навчання з урахуванням психофізичних порушень, здібностей та можливостей кожної дитини, досягнення і перспективи розвитку закладу, з метою усунення недоліків і забезпечення більш високої якості дошкільної освіти, ефективного педагогічного впливу на розвиток особистості дитини, педагогічний колектив у наступному 2020/2021 н.р. буде спрямовувати свою діяльність на реалізацію науково-методичної, експериментальної роботи «Моделювання навчально-корекційного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти» (коректувальний етап).

Пріоритетні завдання освітнього процесу на 2020/2021 навчальний рік:

  1. Забезпечувати якісну організацію внутрішнього моніторингу освітнього процесу.
  2. Формувати екологічну самосвідомість через реалізацію соціально-екологічного проекту «Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами у всіх учасників освітнього процесу».
  3. Продовжити розробку системи корекційної освіти, яка передбачає підготовку дітей із тяжкими порушеннями мовлення та затримкою психічного розвитку до інтеграції в загальноосвітній простір.