Новини


Із святом останнього дзвоника  24.05 2013

День сьогодні такий незвичайний.
Встало сонце, умите в росі.
Скликав в школу нас дзвоник останній
І зібрались на свято усі.
Від щирого серця вітаемо вас зі Святом останнього дзвоника, яке знаменує завершення навчального року!Традиційно щороку він сповіщає про закінчення занять у школі та про початок прекрасної пори для всіх учнів – літніх канікул. У травні, коли розквітають яскраві квіти і дзвенить пташиний спів, теплий весняний вітер приносить до нас свято останнього дзвоника. Воно радісне й водночас сумне. Радісне, бо закінчився навчальний рік. Попереду — чудові літні канікули. А сумне тому, що діти на деякий час прощаються зі своїми друзями - однокласниками.
Хвилюючі почуття переповнюють сьогодні наймолодших наших учнів: взято першу сходинку на шляху пізнання.
 Попереду – нові вершини та нові досягнення.
Сердечно вдячні  вчителям за вашу самовіддану працю, за турботу і знання, які ви віддаєте нашим  вихованцям, за вічний неспокій, невпинний творчий пошук та педагогічну мудрість. Бажаємо Вам життєвих сил і натхнення. Щиро зичим, аби вогонь творчості та любові до власної професії ніколи не полишав ваших сердець, а всі майбутні задуми та справи повнились світлом, красою і добром!
Всім школярам бажаємо гарного відпочинку та яскравих вражень!
Зичим усім  добра й благополуччя, міцного здоров’я, щастя і миру у вашому домі.


«Ритмопластика у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»  23.04 2013

У 2012 році на базі комунального закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради відкрита обласна науково-методична лабораторія з теми «Дошкільна інклюзивна освіта».

За планом роботи науково-методичної лабораторії проводилися обласні семінари: «Організація навчально-виховного процесу в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу», «Актуальні питання інклюзивної освіти».

У квітні 2013 року заклад Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради приймав слухачів курсів комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.

Корекційні педагоги закладу познайомили гостей із презентаціями «Ритмопластика у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами», «Біоенергопластика під час виконання артикуляційної гімнастики з дітьми дошкільного віку». Також слухачі ознайомилися із відео матеріалом практичного використання біоенергопластики, відвідали спелеокімнату, кімнату М. Монтессорі, сенсорну кімнату.


Державна атестація закладу ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради  17.04 2013

Згідно наказу  Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської  обласної державної адміністрації у закладі Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради розпочалася Державна атестація закладу.

Колектив закладу був ознайомлений з наказом про  Державну атестацію, з планом проведення експертизи організаційної діяльності, а також були представлені члени державної атестаційної комісії.

Вихованці та колектив закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради привітали гостей. Був проведений навчально – виховний захід «Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради – наш рідний дім!»

Діти показали свої знання, уміння та навички  і творчий підхід до організації навчальної та виховної діяльності.

Членами експертної комісії розпочата робота по вивченню документації усіх служб, матеріально – технічного забезпечення. Відвідуються заняття, режимні моменти, вивчається фізкультурно – оздоровчий процес, профілактична та лікувальна  робота медичної служби, соціально – психологічний супровід, харчування дітей та фінансова діяльність.

Експертну оцінку діяльності отримають всі служби закладу.


Володіти іншою мовою – це як мати другу душу Карл Великий  03.04 2013

To have another language is to possess a second soul.

Charlemagne

(Володіти іншою мовою – це як мати другу душу

Карл Великий)

 Вивчення іноземної мови в ранньому віці особливо ефективно, так як саме діти дошкільного та молодшого шкільного віку виявляють великий інтерес до людей іншої культури. Ці дитячі враження зберігаються на довгий час і сприяють розвитку внутрішньої мотивації вивчення першої, а пізніше і другої іноземної мови. В цілому, раннє навчання нерідній мові несе в собі величезний педагогічний потенціал як в плані мовного, так і загального розвитку дітей.

Мета гуртка іноземної мови – рання психологічна адаптація до нового мовного світу, відмінного від світу рідної мови і культури. Основна мета не практичне володіння мовою, а загальний розвиток дітей. На перше місце ставиться розвиток мислення, пам’яті, мовлення, кругозору, активізації пізнавальної діяльності, збагачення знаннями про навколишній світ. Практичне володіння мовою стає не метою, а засобом вирішення цього завдання.

На заняттях проводяться фонетичні зарядки на закріплення звуків. Також діти розучують англійські пісні, вірші, скоромовки, лічилки. Це дозволяє занурити дитину в англомовне середовище. Рівень складності і обсяг лексики пісень залежить від теми та рівня знань дітей, використовується принцип руху від простого до більш складного. Ігри, робота з картками, розфарбовування, малювання, вклеювання наліпок спрямовані на запам’ятовування лексики, на розвиток пасивної і активної мови, правильну звуковимову на усвідомленому рівні.

В якості додаткового матеріалу залучаються спеціальні навчальні мультфільми та комп’ютерні ігри. Цей вид роботи викликає у дітей позитивний настрій і є засобом підвищення мотивації у вивченні іноземної мови.

На занятті проводяться фізкультхвилинки, що допомагає дітям відпочити та перевести увагу та інший вид діяльності.

Програма гуртка спрямована на виховання інтересу до оволодіння іноземною мовою, формування гармонійної особистості, розвиток пізнавальних і мовних здібностей.

Відвідуючи гурток іноземної мови, діти отримують необхідну їм увагу та турботу, відчувають чуйність оточуючих і радіють навіть найменшим своїм успіхам.

Гурток іноземної мови не лише відкриває невідомий дітям світ, а допомагає їм відкрити своє серце світу.


Сторінка 41 з 42