Схема проїзду
- Головна
- Новини
- Семінар «Застосування інноваційних технологій щодо розвитку мовних компетентностей у дітей дошкільного віку»
Семінар «Застосування інноваційних технологій щодо розвитку мовних компетентностей у дітей дошкільного віку»
30.11.2018р. на базі нашого закладу в рамках ІІІ (формувального) етапу дослідно-експерементальної діяльності за темою: "Моделювання навчально-корекційного освітнього простору дошкільного закладу" пройшов обласний семінар за темою: «Застосування інноваційних технологій щодо розвитку мовних компетентностей у дітей дошкільного віку». На заході були присутні спеціалісти області та міста: вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди.
Спеціалісти закладу представили альтернативну комунікаційну технологію PECS, як науково-обгрунтовану систему освіти, а саме фундаментально розроблений підхід до навчання дитини з порушенням у розвитку і комунікативно-мовними дефіцитами.
Директор закладу, Вороніна М.В., виступила з презентацією «Взаємозв'язок педагогів. Єдиний корекційний простір закладу». Марина Василівна акцентувала увагу на те, що ефективність корекційної роботи з дітьми визначається: чіткою організацією їх перебуванні в закладі дошкільної освіти; правильним розподілом навантаження протягом дня; взаємозв’язком у роботі спеціалістів закладу дошкільної освіти.
Юдіна О.В., методист науково-методичної лабораторії корекційної педагогіки та психології КВНЗ «ХАНО» ХОР, ознайомила присутніх з особливостями логопедичної роботи з невербальними дітьми.
Головченко С.М., вчитель-дефектолог, виступила з презентацією «Використання альтернативної системи комунікації PECS в корекційній роботі з дітьми із ООП».
Вчителі-логопеди: Горбенко О.О., Базілєва К.А., Русу Я.І., Капаруліна В.Ю., провели майстер-клас «Використання системи PECS», представили на практиці всі етапи роботи за системою комунікації PECS.
Головченко С.М., вчитель-дефектолог, представила присутнім фільм «Альтернативна комунікаційна технологія PECS». У представленому фільмі Світла Миколаївна показала, як педагоги закладу використовують систему комунікації PECS з дітьми із ООП.
Раскевич І.В., вихователь-методист, виступила з презентацією «Система альтернативної комунікації PECS. Практика життя».
Застосовуючи систему PECS ми дійшли до висновку, що поява навичок комунікації підвищує ймовірність, що дитина буде використовувати усне мовлення і, якщо дитина з особливими освітніми потребами не оволодіє усною мовою, то ця система надасть йому функціональний спосіб комунікації в суспільстві.