Семінар «Застосування інноваційних технологій щодо розвитку мовних компетентностей у дітей дошкільного віку»

30.11.2018р. на базі нашого закладу в рамках ІІІ (формувального) етапу дослідно-експерементальної діяльності за темою: "Моделювання навчально-корекційного освітнього простору дошкільного закладу" пройшов обласний семінар за темою: «Застосування інноваційних технологій щодо розвитку мовних компетентностей у дітей дошкільного віку». На заході були присутні спеціалісти області та міста: вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди. 

Спеціалісти закладу представили альтернативну комунікаційну технологію PECS, як науково-обгрунтовану систему освіти, а саме фундаментально розроблений підхід до навчання дитини з порушенням у розвитку і комунікативно-мовними дефіцитами.

Директор закладу, Вороніна М.В., виступила з презентацією «Взаємозв'язок  педагогів. Єдиний корекційний простір закладу». Марина Василівна акцентувала увагу на те, що ефективність корекційної роботи з дітьми визначається: чіткою організацією їх перебуванні в закладі дошкільної освіти; правильним розподілом навантаження протягом дня; взаємозв’язком у роботі спеціалістів закладу дошкільної освіти.

Юдіна О.В., методист науково-методичної лабораторії корекційної  педагогіки та психології КВНЗ «ХАНО» ХОР, ознайомила присутніх з особливостями логопедичної роботи з невербальними дітьми.

Головченко С.М., вчитель-дефектолог, виступила з презентацією «Використання альтернативної системи комунікації  PECS в корекційній роботі з дітьми із ООП».

Вчителі-логопеди: Горбенко О.О., Базілєва К.А., Русу Я.І., Капаруліна В.Ю., провели майстер-клас «Використання системи PECS», представили на практиці всі етапи роботи за системою комунікації  PECS.

Головченко С.М., вчитель-дефектолог, представила присутнім фільм «Альтернативна комунікаційна технологія PECS». У представленому фільмі Світла Миколаївна показала, як педагоги закладу використовують систему комунікації  PECS з дітьми із ООП.

Раскевич І.В., вихователь-методист, виступила з презентацією «Система альтернативної  комунікації PECS. Практика життя».

Застосовуючи систему PECS ми дійшли до висновку, що поява навичок комунікації підвищує ймовірність, що дитина буде використовувати усне мовлення і, якщо дитина з особливими освітніми потребами не оволодіє усною мовою, то ця система надасть йому функціональний спосіб комунікації в суспільстві.

IMG-e4fec1e21e37f2655fcf1305d277bfb6-VIMG-6b2db1ea519a7ebcd8765199b59dc555-V IMG-6694d12f709ca2f63c4bbbcd562bbba4-V IMG-3a9ec0e29f3cb1a2827479c6063276a4-V