Семінар-практикум

4 жовтня  2016 р. у Херсонському ясла-садку компенсуючого типу-центрі розвитку дитини №60 Херсонської міської ради відбувся семінар-практикум для завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів слухачів курсів Херсонської академії непереривної  освіти.

Завідувач Херсонського ясла-садка компенсуючого типу-центру розвитку дитини №60 Херсонської міської ради Вороніна Марина Василівна ознайомила присутніх із специфікою роботи закладу та запропонувала переглянути фільм про «Теремок».

Взаємозв’язок вчителя-логопеда, практичного психолога та вихователя був представлений у вигляді інтегрованого заняття «Подорож до осіннього лісу» з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.   

Вчитель-логопед Капаруліна В.Ю. на занятті виділила наступну мету:

- Корекційно-навчальна: уточнити та розширити знання дітей   про ознаки осені. Закріпити знання про просторові поняття: праворуч, ліворуч, вгорі, внизу. Вчити ділити слова на склади, складати речення за сюжетною картинкою. Вчити вживати іменники, слова ознаки, слова-дії в активному словнику.

- Корекційно-виховна: виховати любов до природи, пізнавальний  інтерес, викликати позитивні емоції, вчити дітей помічати красу навколо себе; прищеплювати любов до неї.

- Корекційно-розвиваюча: розвивати артикуляційну моторику, дрібну  моторику рук, фонематичний слух, увагу, пам’ять, мислення, мову, творчість, формувати рухові вміння.

Практичний психолог Анікіна І.П. підвищувала ефективність роботи всього мозку дітей (синхронізація діяльності обох півкуль мозку), розвивала здатність дітей диференціювати емоційні стани, розвивала позитивне самосприйняття дітей, виховувала доброзичливість та повагу один до одного.

Вихователь Найденко Л.І. заучувала з дітьми вірш  «Ознаки осені» з використанням мнемотаблиці. Мета заняття:

- Корекційно-навчальна: закріплювати уявлення про ознаки осені. Закріплювати вміння заучувати вірш з опорою на зорові образи.

- Корекційно-виховна: виховувати витримку, чуйність; продовжувати вдосконалювати основні правила поведінки в колективі: не перебиваючи слухати  відповіді товаришів, чекати своєї черги в ході виконання завдання.

- Корекційно-розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, мислення,закріплювати навик самоконтролю за вимовою в самостійної промови.

Практичний психолог Анікіна І.П. виступила з презентацією «Роль практичного психолога у дошкільному навчальному закладі».

Завідувач Херсонського ясла-садка компенсуючого типу-центру розвитку дитини №60 Херсонської міської ради Вороніна Марина Василівна провела екскурсію по закладу.