Схема проїзду
Семінар «Інноваційні технології в корекційній освіті»
планом роботи науково-методичної лабораторії "Дошкільна інклюзивна освіта" 22.05.2014 р. в закладі проведений семінар «Інноваційні технології в корекційній освіті» для вчителів-дефектологів освітніх закладів області та при участі методиста інклюзивної освіти науково-методичної роботи корекційної педагогіки та психології КВНЗ «ХАНО» ХОР Юдіної О.В.
Гості закладу переглянули практичну частину педагогічних зрізів, яка складалась із двох блоків.
Перший блок: «Подорож сонячного промінчика», у якому представлені інноваційні технології педагогічної та лікувальної діяльності спеціалістів закладу - аромотерапія – сестра медична; корекція ступні та постави - фахівець з фізичної реабілітації; програма «Нумікон», кінезіотерапія, а для дітей з особливими освітніми потребами використовувався адаптований матеріал - практичний психолог; літотерапія, тістопластика - вихователь інклюзивної групи.
Другий блок: «Казка про колючого їжачка», де спеціалісти закладу показали роботу в таких напрямках - казкотерапія – вихователь групи дітей із ЗПР та автор казок; пластик-шоу - інструктор з фізичного виховання; су-джок терапія – вчитель-дефектолог групи дітей із ЗПР; комп’ютерні технології – вихователь групи дітей із ЗПР.
Із презентацією «Використання інноваційних технологій корекційними педагогами» ознайомила вчитель-дефектолог Головченко С.М.
Про корекційно-реабілітаційну роботу із дітьми з різними стартовими можливостями учасникам семінару розповіли вчителі - дефектологи, вихователі, фахівець з фізичної реабілітації, інструктор з ЛФК та інструктор з фізичного виховання, сестра медична із спелеопроцедур, лікар-педіатр, практичний психолог.
Ознайомилися з інклюзивним освітнім простором навчально-виховного комплексу (практичні напрацювання):
- модулями лікувально-оздоровчої та профілактичної роботи;
- психолого-педагогічними технологіями корекції порушень у дітей в умовах закладу.
Гості були зацікавлені впровадженням інноваційних технологій спеціалістами закладу, досвідом роботи дошкільної інклюзивної освіти.