Всеукраїнська науково-практична конференція "Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України"

11.04.2014р. в рамках роботи науково-методичної лабараторії "Дошкільна інклюзивна освіта" заклад віддвідали учасники Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України": Дягтяренко Т.В. - доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної педагогіки та психології Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського; Федорович Л.О. -  кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної і корекційної педагогіки Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленко; Глоба О.П. - професор Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова; Лаврикова О.В. - декан факультету природознавства, здоровя людини та туризму ХДУ; Глущенко І.І. - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри корекційної освіти ХДУ; Товстоган В.С. - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри корекційної освіти ХДУ; Яковлева С.Д. - кандидат педагогічних наук, децент кафедри корекційної освіти ХДУ; Полещук С.В. - доцент кафедри корекційної освіти ХДУ.

В роботу другого дня Всеукраїхнської науково-практичної конференції входило ознайомлення з  з базою пррактики ХДУ з питань корекційного навчання закладу «Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради», який  є обласною науково-методичною лабараторією  з дошкільної інклюзивної освіти. Гості ознайомилися із відео-презентацією закладу «Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради» "Яким світ буде завтра, вирішує те, що ми робимо сьогодні".

Про корекційно-реабілітаційну роботу із  дітьми з різними стартовими можливостями учасникам конференції розповіли вчителі  - дефектологи, вихователі, фахівець з фізичної реабілітаціїх, інструктор з ЛФК та інструктор з фізичного виховання, сестра медична із спелеопроцедур, лікар-педіатр, практичний психолог.

Ознайомилися з інклюзивним освітнім простором навчально-виховного комплексу (практичні напрацювання):

- модулями лікувально-оздоровчої та профілактичної роботи;

- психолого-педагогічними технологіями корекції порушень у дітей в умовах закладу;

- науково-практичною апробацією авторської індивідуальної програми корекції, комплексом методичних рекомендацій.

Гості були приємно вражені злагодженістю корекційно-оздоровчої роботи, реабілітаційними заходами, які проводяться спеціалістами закладу. Отримали авторські програми, розроблені спеціалістами закладу. 

При обміні думками були отримані методичні рекомендації від учасників конференції.

У книзі відгуків учасники конференції залишили свої позитивні враження та побажання та надію на подальшу співпрацю.

CIMG2197

CIMG2205CIMG2306