Майстер – клас

Майстер – клас

«Готуємо випускника до школи»

         01.10.2013 р. психолог закладу Анікіна І.П. провела для педагогів майстер - клас «Готуємо випускників до школи».

 

Метою майстер – класу є залучення уваги педагогів до проблем підготовки дітей до навчання до школи. Виділені такі завдання:

-      ознайомити педагогів із поняттям «психологічна готовність до школи»;

-      навчити практичних навичок із формування у дитини готовності до навчання у школі, зокрема мотиваційної готовності.

План майстер – касу

  1. Теоретичний блок.

-      Визначення компонентів психологічної готовності до навчання;

-      фізична готовність;

-      інтелектуальна (пізнавальна) готовність;

-      емоційно – вольова готовність;

-      соціальна готовність;

-      мотиваційна готовність.

  1. Практичний блок.

-      Вправи на розвиток дрібної моторики, м’язів рук (ліплення та малювання за допомогою пластиліну, пальчикова гімнастика, сірники/палички);

-      розвиток емоційно – комунікативних умінь у дошкільників;

-      розвиток мислення (класифікувати, аналізувати, узагальнювати);

-      розвиток уваги (гра «Муха», гра «Чотири стихії»);

-      розвиток пам’яті (гра «Хто за ким», метод ейдетики).

  1. Рефлексія.

Інна Павлівна нагадала педагогам закладу, що психологічна готовність до навчання у школі включає такі компоненти:

-         фізіологічна готовність;

-         інтелектуальна (пізнавальна) готовність;

-         емоційно – вольова готовність;

-         соціальна готовність;

-         мотиваційна готовність.

Фізіологічна готовність означає достатній рівень дозрівання організму дитини, стан її здоров’я. Інтелектуальна готовність пов’язана із відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ. Соціальна готовність містить у собі сформованість у дитини якостей, завдяки яким вона може спілкуватися з іншими дітьми, з вчителькою. Мотиваційна готовність сформована, якщо у дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобути знання, дізнатися нове, цікаве.

У практичному блоці Анікіна І.П. провела для педагогів закладу вправи на розвиток дрібної моторики, розвиток емоційно – комунікативних умінь. Також були проведені такі ігри: «Коник», «Море хвилюється», «Клубочок», «Знайти друга», «Рукавичка», «Доторкнись до…», «Сіамські близнюки», «Поводирі» та ін.