Схема проїзду
Новини
«Крок до Олімпу» 25.04 2017
25 квітня 2017р. на базі Херсонського ясла-садка компенсуючого типу – центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов І тур міської спартакіади для дошкільників «Крок до Олімпу». У змаганні приймали участь діти усіх вікових груп та їх батьки.
Команди дітей згуртувала атмосфера справжнього спортивного свята. В програму змагань були включені ігри-естафети з дітьми та батьками. Діти змагались у вмінні швидко і спритно долати перешкоди в команді.
Учасники "Кроку до Олімпу" продемонстрували відмінну фізичну підготовку. Спортивне свято подарувало всім позитивні емоції. Всі учасники змагань отримали заохочувальні призи. Діти які перемогли змагання продовжать участь у наступному турі спартакіади.
Музично-спортивна розвага «Подорож у країну дорожніх знаків» 10.04 2017
У Херсонському ясла-садку компенсуючого типу – центрі розвитку дитини №60 Херсонської міської ради 06 квітня 2017 року у межах «Тижня безпеки руху» відбулася музично-спортивна розвага «Подорож у країну дорожніх знаків».
На заході були присутні 14 дітей молодшого та 34 дитини середнього дошкільного віку, клоуни Мотя і Бом, вихователі. Діти старшого віку групи «Калинка» показали присутнім розважальне дійство, яке було не тільки веселим і цікавим але й корисним, пізнавальним. Малюки повторили правила дорожнього руху, практично відпрацювали вміння користуватись світлофором та пішохідним переходом.
Обласний семінар «Розвиток когнітивних функцій дитини засобами STEM- освіти» 10.04 2017
10.04.2017р. на базі Херсонського ясла-садка компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов обласний семінар за темою: «Розвиток когнітивних функцій дитини засобами STEM- освіти для дітей з особливими освітніми потребами». На заході були присутні більше 60 спеціалістів області та міста: вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди. Семінар було організовано О.В. Юдіною, завідувачем науково-методичної лабораторії корекційної педагогіки та психології, методичний консультант експерименту комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.
У цьому навчальному році, ми розпочали впровадження елементів STEM-освіти під час навчально-виховного процесу, а саме, у корекційно-відновлювальній роботі з дітьми з уповільненим темпом формування пізнавальної сфери. У зв’язку з тим, що у таких дітей спостерігаються порушення когнітивних функцій, їх важко зацікавити, спонукати до усвідомленого засвоєння наукової інформації. А наука повинна захоплювати. Займатися наукою має бути цікаво, доступно і радісно. Раннє залучення до STEM - освіти дітей із особливостями психофізичного розвитку, розвиває креативне мислення, формує компетентність дослідника, сприяє кращій соціалізації особистості, тому що розвиває такі навички, як: співробітництво, комунікативність, творчість.
О.І. Данилова, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, менеджменту освіти, інноваційної діяльності комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, виступила з презентацією «Впровадження STEM-освіти в корекційній роботі з дошкільниками». У своїй доповіді вона висвітила особливості впровадження та використання STEM-освіти у роботі з дітьми дошкільного віку.
Учасникам обласного семінару було запропоновано перегляд практичних занять з дітьми старшого та середнього дошкільного віку. Так, С.М. Головченко, вчитель-дефектолог, представила STEM-заняття з дітьми старшого дошкільного віку з ОПФР «Подорож краплинки», де діти ознайомились з уявленнями про значення води для живої природи.
К.А.Базілєва, вчитель-дефектолог, представила індивідуальне STEM-заняття з дитиною середнього дошкільного віку із ЗПР «Казкова подорож», в якому дитина через дослідницьку діяльність ознайомилась з поняттям «повітря» та його властивостями.
І.П.Анікіна, практичний психолог, запропонувала гостям ознайомитись з сенсорною кімнатою та матеріалами М.Монтессорі, як засобами впровадження STEM-освіти.
Педагогами закладу була переглянута концепція підходу до побудови заняття: замість введення поняття на початку заняття педагоги пропонують дітям той або інший досвід і ставлять навідні питання, щоб діти самі змогли дійти висновку про сенс і закономірності експерименту. Суть техніки STEM-освіти полягає в навчанні через пізнання нового.
Озеленення території 04.04 2017
04.04.2017р. у Херсонському ясла-садку компенсуючого типу-центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов благоустрій території. Колектив закладу разом з батьками вихованців висаджували дерева (25 беріз, 15 верб), кущі (5 кущів ялівцю, 10 кущів самшиту, 15 кущів троянд, 10 кущів гібіскусу) та квіти на території садка, прибирали та фарбували дитячі майданчики.
Озеленення території закладу - основа створення оздоровчих умов для дітей.
Еще статьи...
Сторінка 24 з 42