Новини


Майстер – клас  01.10 2013

Майстер – клас

«Готуємо випускника до школи»

         01.10.2013 р. психолог закладу Анікіна І.П. провела для педагогів майстер - клас «Готуємо випускників до школи».

 

Метою майстер – класу є залучення уваги педагогів до проблем підготовки дітей до навчання до школи. Виділені такі завдання:

-      ознайомити педагогів із поняттям «психологічна готовність до школи»;

-      навчити практичних навичок із формування у дитини готовності до навчання у школі, зокрема мотиваційної готовності.

План майстер – касу

  1. Теоретичний блок.

-      Визначення компонентів психологічної готовності до навчання;

-      фізична готовність;

-      інтелектуальна (пізнавальна) готовність;

-      емоційно – вольова готовність;

-      соціальна готовність;

-      мотиваційна готовність.

  1. Практичний блок.

-      Вправи на розвиток дрібної моторики, м’язів рук (ліплення та малювання за допомогою пластиліну, пальчикова гімнастика, сірники/палички);

-      розвиток емоційно – комунікативних умінь у дошкільників;

-      розвиток мислення (класифікувати, аналізувати, узагальнювати);

-      розвиток уваги (гра «Муха», гра «Чотири стихії»);

-      розвиток пам’яті (гра «Хто за ким», метод ейдетики).

  1. Рефлексія.

Інна Павлівна нагадала педагогам закладу, що психологічна готовність до навчання у школі включає такі компоненти:

-         фізіологічна готовність;

-         інтелектуальна (пізнавальна) готовність;

-         емоційно – вольова готовність;

-         соціальна готовність;

-         мотиваційна готовність.

Фізіологічна готовність означає достатній рівень дозрівання організму дитини, стан її здоров’я. Інтелектуальна готовність пов’язана із відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ. Соціальна готовність містить у собі сформованість у дитини якостей, завдяки яким вона може спілкуватися з іншими дітьми, з вчителькою. Мотиваційна готовність сформована, якщо у дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобути знання, дізнатися нове, цікаве.

У практичному блоці Анікіна І.П. провела для педагогів закладу вправи на розвиток дрібної моторики, розвиток емоційно – комунікативних умінь. Також були проведені такі ігри: «Коник», «Море хвилюється», «Клубочок», «Знайти друга», «Рукавичка», «Доторкнись до…», «Сіамські близнюки», «Поводирі» та ін.


Всеукраїнський День дошкілля  27.09 2013

На виконання та реалізацію нових соціальних ініціатив Президента України Віктора Федоровича Януковича «Діти – майбутнє України» 23-27 вересня 2013 року в закладі Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов «Тиждень дошкільної освіти», присвячений професійному святу Всеукраїнського Дня дошкілля. 


Детальніше...

Інтерактивний практикум  27.09 2013

         25.09.2013 р. на базі закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов інтерактивний практикум «Використання традиційної та інноваційної системи навчання». На якому розглядалися такі питання:

  • методи і прийоми традиційної системи навчання;
  • значення ігрових моментів в процесі проведення заняття;
  • інноваційний підхід до інклюзивного навчання дошкільників;
  • тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей.

         Седлецька Л.М. (вихователь «вищої» категорії) ознайомила присутніх з методами та прийомами традиційної системи навчання. Людмила Миколаївна звернула увагу на те, що з боку педагога методи та прийоми навчання - це різноманітні спроби, які допомагають вихованцям засвоїти програмний матеріал, сприяють активізації навчального процесу, з боку вихованців - це набуття навчальної компетентності. Також, Седлецька Л.М. провела ділову гру для педагогів закладу «Буду професіоналом». Мета ділової гри полягає в визначені    фахової    майстерності  педагогів  закладу;  сприянні  піднесенню педагога  на   нову  сходинку   фахового   зростання. Ділова гра  включала в себе:

  • розминку;
  • завдання на ерудицію;
  • телепередачу  «Ранній розвиток дитини: за і проти»;
  • завдання «Обери лозунг»;
  • завдання «Здивуйте колег»;
  • завдання «Робота з батьками»;
  • завдання «Вихователь вміє все».

         Педагоги закладу успішно впоралися з поставленою метою та завданнями.

Іnteraktivnij praktikum

Оленічева О.Л. (вихователь «вищої» категорії) нагадала педагогам про значення  ігрових моментів в процесі проведення заняття.

Ольга Леонідівна представила зрізи занять в яких використовувалися ігрові моменти та ігрова мотивація, також показала на практиці, як можна з допомогою ігрового моменту ознайомити дітей з новим матеріалом та закріпити його.

Головченко С.М.,(вчитель-дефектолог  «вищої» категорії) та
Капаруліна В.Ю., (вчитель-дефектолог  «першої» категорії) ознайомили присутніх з інноваційним підходом до інклюзивного навчання дошкільників. Світлана Миколаївна та Вікторія Юріївна пояснили особливості системи Монтессорі, теорії розв’язання винахідницьких завдань. Звернули увагу присутніх на особливості використання комп’ютерних ігор в роботі з дошкільників та проведення мовних ігор і вправ за системою Карла Орфа.

Раскевич І.В. (вихователь «першої» категорії) представила презентацію за темою «Тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей» та пояснила особливості використання цього методу на практиці.


5-ий Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій  27.09 2013

19-20 вересня 2013 року у Черкасах на базі обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників вже вп’яте проводиться Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій.


Детальніше...

Сторінка 39 з 42