Новини


Державна атестація закладу ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради  17.04 2013

Згідно наказу  Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської  обласної державної адміністрації у закладі Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради розпочалася Державна атестація закладу.

Колектив закладу був ознайомлений з наказом про  Державну атестацію, з планом проведення експертизи організаційної діяльності, а також були представлені члени державної атестаційної комісії.

Вихованці та колектив закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради привітали гостей. Був проведений навчально – виховний захід «Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради – наш рідний дім!»

Діти показали свої знання, уміння та навички  і творчий підхід до організації навчальної та виховної діяльності.

Членами експертної комісії розпочата робота по вивченню документації усіх служб, матеріально – технічного забезпечення. Відвідуються заняття, режимні моменти, вивчається фізкультурно – оздоровчий процес, профілактична та лікувальна  робота медичної служби, соціально – психологічний супровід, харчування дітей та фінансова діяльність.

Експертну оцінку діяльності отримають всі служби закладу.


Володіти іншою мовою – це як мати другу душу Карл Великий  03.04 2013

To have another language is to possess a second soul.

Charlemagne

(Володіти іншою мовою – це як мати другу душу

Карл Великий)

 Вивчення іноземної мови в ранньому віці особливо ефективно, так як саме діти дошкільного та молодшого шкільного віку виявляють великий інтерес до людей іншої культури. Ці дитячі враження зберігаються на довгий час і сприяють розвитку внутрішньої мотивації вивчення першої, а пізніше і другої іноземної мови. В цілому, раннє навчання нерідній мові несе в собі величезний педагогічний потенціал як в плані мовного, так і загального розвитку дітей.

Мета гуртка іноземної мови – рання психологічна адаптація до нового мовного світу, відмінного від світу рідної мови і культури. Основна мета не практичне володіння мовою, а загальний розвиток дітей. На перше місце ставиться розвиток мислення, пам’яті, мовлення, кругозору, активізації пізнавальної діяльності, збагачення знаннями про навколишній світ. Практичне володіння мовою стає не метою, а засобом вирішення цього завдання.

На заняттях проводяться фонетичні зарядки на закріплення звуків. Також діти розучують англійські пісні, вірші, скоромовки, лічилки. Це дозволяє занурити дитину в англомовне середовище. Рівень складності і обсяг лексики пісень залежить від теми та рівня знань дітей, використовується принцип руху від простого до більш складного. Ігри, робота з картками, розфарбовування, малювання, вклеювання наліпок спрямовані на запам’ятовування лексики, на розвиток пасивної і активної мови, правильну звуковимову на усвідомленому рівні.

В якості додаткового матеріалу залучаються спеціальні навчальні мультфільми та комп’ютерні ігри. Цей вид роботи викликає у дітей позитивний настрій і є засобом підвищення мотивації у вивченні іноземної мови.

На занятті проводяться фізкультхвилинки, що допомагає дітям відпочити та перевести увагу та інший вид діяльності.

Програма гуртка спрямована на виховання інтересу до оволодіння іноземною мовою, формування гармонійної особистості, розвиток пізнавальних і мовних здібностей.

Відвідуючи гурток іноземної мови, діти отримують необхідну їм увагу та турботу, відчувають чуйність оточуючих і радіють навіть найменшим своїм успіхам.

Гурток іноземної мови не лише відкриває невідомий дітям світ, а допомагає їм відкрити своє серце світу.


Соляна кімната в закладі Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради  10.10 2011

Користь соляних печер відома давно. Перебування в такій кімнаті дозволяє в короткий термін лікувати такі недуги, як астма, бронхіт, невроз, захворювання серця, шлунково-кишкового тракту, опорно-рухового апарату, алергічні захворювання, дерматози та інші.

Стерильність і бактерицидність живого повітря з підвищеною концентрацією NaCl в повітрі захищають верхні дихальні шляхи.

Результат оздоровчого впливу соляної кімнати:

  • підвищення загального імунітету організму до респіраторних захворювань;
  • лікування бронхільной астми, хронічних бронхітів та інших бронхо-легеневих захворювань;
  • лікування алергічних захворювань;
  • лікування різних шкірних захворювань (псоріаз, нейродерміти);
  • поліпшення обмінних процесів в організмі;
  • лікування вегето-судинної дистонії;
  • підвищення кількості еритроцитів у крові;
  • зняття стресу, синдрому хронічної втоми, лікування неврозів;
  • підвищення розумової та фізичної працездатності, статевої функції, поліпшення сну.

Так за допомогою ПАТ Промінвестбанку та фізичної особи підприємця Шипелика Ю. П., в закладі Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради, була створена  саме така кімната. Руками віртуозів робітників і дизайнерів на стелі з’явилися сталактити, затишний будиночок с солі невимушено змушує мріяти діточок під час перебування на профілактичних процедурах. Казка, яка знаходиться в приміщенні, наче відносить нас далеко на північ де багато снігу. Але сніг цей з солі, яка приносить тільки користь. І ми, персонал дитячого будинку, сподіваємося що  ця кімната допоможе нашим діткам рости здоровими і міцними.

Адміністрація закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради, де виховуються діти-сироти та діти позбавленні батьківського піклування, висловлює щиру подяку за надану благодійну допомогу.

Бажаємо вам міцного здоров’я, злагоди, миру та сподіваємось на подальшу співпрацю.

Щиро дякуємо вам!


Сторінка 39 з 39