Новини


Інтерактивний практикум  27.09 2013

         25.09.2013 р. на базі закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов інтерактивний практикум «Використання традиційної та інноваційної системи навчання». На якому розглядалися такі питання:

  • методи і прийоми традиційної системи навчання;
  • значення ігрових моментів в процесі проведення заняття;
  • інноваційний підхід до інклюзивного навчання дошкільників;
  • тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей.

         Седлецька Л.М. (вихователь «вищої» категорії) ознайомила присутніх з методами та прийомами традиційної системи навчання. Людмила Миколаївна звернула увагу на те, що з боку педагога методи та прийоми навчання - це різноманітні спроби, які допомагають вихованцям засвоїти програмний матеріал, сприяють активізації навчального процесу, з боку вихованців - це набуття навчальної компетентності. Також, Седлецька Л.М. провела ділову гру для педагогів закладу «Буду професіоналом». Мета ділової гри полягає в визначені    фахової    майстерності  педагогів  закладу;  сприянні  піднесенню педагога  на   нову  сходинку   фахового   зростання. Ділова гра  включала в себе:

  • розминку;
  • завдання на ерудицію;
  • телепередачу  «Ранній розвиток дитини: за і проти»;
  • завдання «Обери лозунг»;
  • завдання «Здивуйте колег»;
  • завдання «Робота з батьками»;
  • завдання «Вихователь вміє все».

         Педагоги закладу успішно впоралися з поставленою метою та завданнями.

Іnteraktivnij praktikum

Оленічева О.Л. (вихователь «вищої» категорії) нагадала педагогам про значення  ігрових моментів в процесі проведення заняття.

Ольга Леонідівна представила зрізи занять в яких використовувалися ігрові моменти та ігрова мотивація, також показала на практиці, як можна з допомогою ігрового моменту ознайомити дітей з новим матеріалом та закріпити його.

Головченко С.М.,(вчитель-дефектолог  «вищої» категорії) та
Капаруліна В.Ю., (вчитель-дефектолог  «першої» категорії) ознайомили присутніх з інноваційним підходом до інклюзивного навчання дошкільників. Світлана Миколаївна та Вікторія Юріївна пояснили особливості системи Монтессорі, теорії розв’язання винахідницьких завдань. Звернули увагу присутніх на особливості використання комп’ютерних ігор в роботі з дошкільників та проведення мовних ігор і вправ за системою Карла Орфа.

Раскевич І.В. (вихователь «першої» категорії) представила презентацію за темою «Тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей» та пояснила особливості використання цього методу на практиці.


5-ий Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій  27.09 2013

19-20 вересня 2013 року у Черкасах на базі обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників вже вп’яте проводиться Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій.


Детальніше...

День знань  01.09 2013

Перший день осені знаменується найочікуванішим святом – Днем Знань, адже - це особливе свято! Завжди яскравий, насичений емоційністю та хвилюючою атмосферою. Голосно звучить урочиста музика, звідусіль лунають теплі поздоровлення i кожне людське серце, хвилюючись відгукується на заклик першого дзвоника! Саме таким - теплим і урочистим було свято першого дзвоника у закладі Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради. Для нашого закладу це свято стало більш важливішим, так як сьогодні на базі закладу відкрився перший клас. Наші першокласники з нетерпінням очікували разом зі своїм педагогом та батьками чекали цього святкового дня. А поведе дітей світлою дорогою знань учитель Забара Тетяна Вікторівна. Сьогодні ми можемо побачити радісні посмішки на обличчях вихованців, учнів, їх батьків та педагогів, слова привітань і побажань. Після урочистої частини на гостей заходу чекали святкові виступи дитячого колективу і, звісно, найголовніший момент – звуки першого дзвоника.Перший дзвоник пролунав, а це означає, що попереду на учнів, їхніх батьків та педагогів чекає кропітка праця. Тому всім бажаємо міцного здоров’я, терпіння і наснаги. Зрештою, читачі можуть стати гостями на цьому святі, переглянувши фотографії:






 


Проведення літнього оздоровлення  22.06 2013

Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей. З метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього оздоровлення дітей в закладі проводиться робота щодо оздоровлення дітей. Літній період особливо сприятливий для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, початку загартування дитячого організму, як у в повсякденному житті, так і спеціально організованого. Широке використання повітря, сонця, води, санаторний режим харчування (тобто збільшуються норми харчування, збагачується раціон за рахунок свіжих овочів, фруктів, зелені), скорочення навчального навантаження, підвищення рухової активності справляють на дитину суттєвий оздоровчий вплив. Фізкультурно-оздоровча робота, передбачена Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», проводилась у повному обсязі, дотримуючись рекомендацій щодо її тривалості, насиченості динамічним компонентом, застосуванням елементів корегуючої гімнастики, умов проведення, забезпечення дотримання гігієнічної норми активної рухової діяльності дітей – 70% тривалості неспання впродовж дня. Проводився повний обсяг форм фізичного виховання: заняття з фізкультури, ранкові гімнастики, гімнастика після денного сну, рухливі ігри, пішохідні переходи, спортивні розваги, Дні здоров'я. У літній час значну увагу приділяється проведенню на свіжому повітрі ігри з піском, водою, повітрям. Вихователями організовується праця дітей на квітнику, городі, в саду по догляду за рослинами. Літня пора сприяє активнішому контакту з природою через екскурсії, спостереження, дослідницько – пошукову роботу, проведенню народних ігор. Адміністрацією закладу передбачене питання зміцнення матеріальної бази, ремонту приміщень. Для літньої оздоровчої компанії був підготовлений і спортивний майданчик: підготовлена «Доріжка здоров’я», встановлений стіл для тенісу. Розроблені заходи по організації роботи закладу на літній оздоровчий період. Особливу увагу педагоги закладу приділяють загартуванню дітей (загартування – це система дій, спрямованих на підвищення опірності організму, розвиток здатності швидко і без шкоди для здоров’я пристосуватись до різноманітних умов життя). При загартуванні необхідно керуватися такими принципами: послідовність, систематичність, врахування індивідуальних особливостей, без страху, негативних почуттів. В загартуванні дитячого організму ми використовуємо такі фактори: повітря, вода, сонячне тепло.
 

Сторінка 32 з 35