Новини


Країна online «Особистість. Дитина в мультимодальному просторі»  29.11 2016

29 листопада 2016 р. в Херсонському яслах-садку компенсуючого типу-центрі розвитку дитини №60 Херсонської міської ради проведено захід Країна online. Херсонське довкілля. «Особистість. Дитина в мультимодальному просторі». На семінарі були присутні завідувачі, вихователі-методисти та вихователі дошкільних навчальних закладів міста Херсона.

Привітала та ознайомила присутніх з темою семінару методист з навчальних дисциплін та виховної роботи Херсонського міського методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради Шаповал Наталія Миколаївна.

Вихователь-методист Херсонського ясла-садка  компенсуючого        типу-центру розвитку дитини №60 Раскевич Інна Володимирівна виступила з презентаціями «Система роботи в єдиному корекційному просторі закладу», «Мультимодальні технології в дошкільній освіті».

Педагоги закладу (практичний психолог, вчитель-дефектолог, інструктор з фізичної культури, вихователі) представили комплексне заняття «Становлення особистості дитини в мультимодальному просторі закладу» з використанням біоенергопластики, сендплею, арт-терапії, мнемотехніки, казкотерапії, танцювально-рухової терапії, музикотерапії, елементів театру, ізотерапії. На занятті педагоги показали, як можна  розвивати особистість дитини використовуючи різні модальності та презентували результати своєї роботи.

Практичний психолог Херсонського ясла-садка компенсуючого типу-центр розвитку дитини №60 Анікіна Інна Павлівна виступила з презентацією «Дитина в мультимодальному просторі», підготувала для слухачів психологічний тест та притчу.

Присутні були в захваті від дійства, використання технічних засобів з нового погляду. Глядачі побачили тіньовий театр з маленькими акторами,  пісочну терапію з проекцією на мультимедійну дошку, різних прийомів мнемотехніки.

Застосування мультимодальної арт-педагогіки приносить позитивний результат в корекційно-відновлювальній роботі та становленні особистості. 

 DSC0628

 DSC0651

 DSC0705

 

 DSC0761

 DSC0681 DSC1029

 DSC0792

 

 DSC0884

 

 DSC0997 DSC1021

 DSC1007

 DSC0978

 DSC0982


Свято Осені  15.11 2016

У «Теремочку» в кожній віковій групі пройшло свято  Осені. Усі дітки із задоволенням співали пісні, розповідали віршики, приймали участь у таночках, прославляючи осінь за її красу та врожаї.

Завітала до дітей і сама винуватиця свята - щедра Осінь, яка розважала малят іграми, а на завершення вона пригостила дітей смачним короваєм.

На свято завітали батьки дітей, які з задоволенням спостерігали та милувалися виступами своїх малят, а також приймали участь у святі Осені.

На святі панував гарний настрій та яскраві емоції. 

 DSC0446

 DSC0070

 DSC0035

 DSC0173

 DSC0089

 DSC0101


«Я – майбутнє Херсонщини!»  01.11 2016

28.10.2016 р. діти нашого закладу були запрошені ГО «Спілкою жінок Херсонщини» на ІІІ Регіональний відкритий дитячий фестиваль «Я – майбутнє Херсонщини!». Діти отримали подяку «за талант і артистичну майстерність». Результатами фестивалю були задоволені як діти так і їхні батьки.

IMG 20161028_172248IMG 20161028_171741

IMG 20161028_165306IMG 20161028_165059

IMG 20161028_170023IMG 20161028_170052


Семінар-практикум  04.10 2016

4 жовтня  2016 р. у Херсонському ясла-садку компенсуючого типу-центрі розвитку дитини №60 Херсонської міської ради відбувся семінар-практикум для завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів слухачів курсів Херсонської академії непереривної  освіти.

Завідувач Херсонського ясла-садка компенсуючого типу-центру розвитку дитини №60 Херсонської міської ради Вороніна Марина Василівна ознайомила присутніх із специфікою роботи закладу та запропонувала переглянути фільм про «Теремок».

Взаємозв’язок вчителя-логопеда, практичного психолога та вихователя був представлений у вигляді інтегрованого заняття «Подорож до осіннього лісу» з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.   

Вчитель-логопед Капаруліна В.Ю. на занятті виділила наступну мету:

- Корекційно-навчальна: уточнити та розширити знання дітей   про ознаки осені. Закріпити знання про просторові поняття: праворуч, ліворуч, вгорі, внизу. Вчити ділити слова на склади, складати речення за сюжетною картинкою. Вчити вживати іменники, слова ознаки, слова-дії в активному словнику.

- Корекційно-виховна: виховати любов до природи, пізнавальний  інтерес, викликати позитивні емоції, вчити дітей помічати красу навколо себе; прищеплювати любов до неї.

- Корекційно-розвиваюча: розвивати артикуляційну моторику, дрібну  моторику рук, фонематичний слух, увагу, пам’ять, мислення, мову, творчість, формувати рухові вміння.

Практичний психолог Анікіна І.П. підвищувала ефективність роботи всього мозку дітей (синхронізація діяльності обох півкуль мозку), розвивала здатність дітей диференціювати емоційні стани, розвивала позитивне самосприйняття дітей, виховувала доброзичливість та повагу один до одного.

Вихователь Найденко Л.І. заучувала з дітьми вірш  «Ознаки осені» з використанням мнемотаблиці. Мета заняття:

- Корекційно-навчальна: закріплювати уявлення про ознаки осені. Закріплювати вміння заучувати вірш з опорою на зорові образи.

- Корекційно-виховна: виховувати витримку, чуйність; продовжувати вдосконалювати основні правила поведінки в колективі: не перебиваючи слухати  відповіді товаришів, чекати своєї черги в ході виконання завдання.

- Корекційно-розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, мислення,закріплювати навик самоконтролю за вимовою в самостійної промови.

Практичний психолог Анікіна І.П. виступила з презентацією «Роль практичного психолога у дошкільному навчальному закладі».

Завідувач Херсонського ясла-садка компенсуючого типу-центру розвитку дитини №60 Херсонської міської ради Вороніна Марина Василівна провела екскурсію по закладу. 


Сторінка 27 з 42