Схема проїзду
- Головна
- Новини
- Теоретико-практичний семінар з теми: «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати»
Теоретико-практичний семінар з теми: «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати»
9 листопада на базі нашого закладу в рамках ІV (узагальнюючого) етапу дослідно-експерементальної діяльності "Моделювання навчально-корекційного освітнього простору дошкільного закладу" відбувся обласний теоретико-практичний семінар з теми: «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати». На заході були присутні спеціалісти області та міста: вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди.
І.В. Раскевич, вихователь-методист, виступила з доповіддю «Сенсорна інтеграція для дітей з особливими освітніми потребами».
І.П. Анікіна, практичний психолог, ознайомила присутніх з собливостями облаштування та використання сенсорної кімнати в умовах компенсуючого закладу.
С.М. Головченко, вчитель-дефектолог, надала практичні поради з теми: «Ерготерапія – сучасна психокорекційна методика».
К.А. Базілєва, вчитель-логопед, виступила з презентацією «Сенсорна інтеграція в логопедичній роботі з використанням сенсорної кімнати».
Педагоги закладу представи відео-зрізи занять з розвитку мовлення з використанням еластичної панчохи, шумових коробочок, тактильних стимулів, сенсорно-інтегративної артикуляційної гімнастики, кріотерапевтичного масажу, водяного мінібасейну, сенсорних коробок, мішечків, таць.
В.Ю. Капаруліна, вчитель-логопед, представила зріз логопедичного заняття з розвитку зв'язного мовлення з використанням інтерактивної пісочниці із дитиною середнього дошкільного віку.
О.О. Горбенко, вчитель-логопед, представила зріз логопедичного заняття з розвитку зв'язного мовлення з використанням сенсорних дощечок з дитиною старшого дошкільного віку.
Н.О. Мацієвська, вихователь, представила зріз заняття з сенсорного виховання з дітьми молодшого дошкільного віку.
Наш досвід роботи, що базується на моделюванні єдиного навчально-корекційного освітнього простору і взаємодія всіх спеціалістів закладу, доводить, що активне залучення екстероцептивних та пропріоцептивних відчуттів істотно змінює результати корекційної роботи з дітьми із ООП.