Схема проїзду
Інтерактивний практикум
25.09.2013 р. на базі закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов інтерактивний практикум «Використання традиційної та інноваційної системи навчання». На якому розглядалися такі питання:
- методи і прийоми традиційної системи навчання;
- значення ігрових моментів в процесі проведення заняття;
- інноваційний підхід до інклюзивного навчання дошкільників;
- тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей.
Седлецька Л.М. (вихователь «вищої» категорії) ознайомила присутніх з методами та прийомами традиційної системи навчання. Людмила Миколаївна звернула увагу на те, що з боку педагога методи та прийоми навчання - це різноманітні спроби, які допомагають вихованцям засвоїти програмний матеріал, сприяють активізації навчального процесу, з боку вихованців - це набуття навчальної компетентності. Також, Седлецька Л.М. провела ділову гру для педагогів закладу «Буду професіоналом». Мета ділової гри полягає в визначені фахової майстерності педагогів закладу; сприянні піднесенню педагога на нову сходинку фахового зростання. Ділова гра включала в себе:
- розминку;
- завдання на ерудицію;
- телепередачу «Ранній розвиток дитини: за і проти»;
- завдання «Обери лозунг»;
- завдання «Здивуйте колег»;
- завдання «Робота з батьками»;
- завдання «Вихователь вміє все».
Педагоги закладу успішно впоралися з поставленою метою та завданнями.
Оленічева О.Л. (вихователь «вищої» категорії) нагадала педагогам про значення ігрових моментів в процесі проведення заняття.
Ольга Леонідівна представила зрізи занять в яких використовувалися ігрові моменти та ігрова мотивація, також показала на практиці, як можна з допомогою ігрового моменту ознайомити дітей з новим матеріалом та закріпити його.
Головченко С.М.,(вчитель-дефектолог «вищої» категорії) та
Капаруліна В.Ю., (вчитель-дефектолог «першої» категорії) ознайомили присутніх з інноваційним підходом до інклюзивного навчання дошкільників. Світлана Миколаївна та Вікторія Юріївна пояснили особливості системи Монтессорі, теорії розв’язання винахідницьких завдань. Звернули увагу присутніх на особливості використання комп’ютерних ігор в роботі з дошкільників та проведення мовних ігор і вправ за системою Карла Орфа.
Раскевич І.В. (вихователь «першої» категорії) представила презентацію за темою «Тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей» та пояснила особливості використання цього методу на практиці.