Інтерактивний практикум

         25.09.2013 р. на базі закладу Ясла-садок компенсуючого типу - центр розвитку дитини №60 Херсонської міської ради пройшов інтерактивний практикум «Використання традиційної та інноваційної системи навчання». На якому розглядалися такі питання:

  • методи і прийоми традиційної системи навчання;
  • значення ігрових моментів в процесі проведення заняття;
  • інноваційний підхід до інклюзивного навчання дошкільників;
  • тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей.

         Седлецька Л.М. (вихователь «вищої» категорії) ознайомила присутніх з методами та прийомами традиційної системи навчання. Людмила Миколаївна звернула увагу на те, що з боку педагога методи та прийоми навчання - це різноманітні спроби, які допомагають вихованцям засвоїти програмний матеріал, сприяють активізації навчального процесу, з боку вихованців - це набуття навчальної компетентності. Також, Седлецька Л.М. провела ділову гру для педагогів закладу «Буду професіоналом». Мета ділової гри полягає в визначені    фахової    майстерності  педагогів  закладу;  сприянні  піднесенню педагога  на   нову  сходинку   фахового   зростання. Ділова гра  включала в себе:

  • розминку;
  • завдання на ерудицію;
  • телепередачу  «Ранній розвиток дитини: за і проти»;
  • завдання «Обери лозунг»;
  • завдання «Здивуйте колег»;
  • завдання «Робота з батьками»;
  • завдання «Вихователь вміє все».

         Педагоги закладу успішно впоралися з поставленою метою та завданнями.

Іnteraktivnij praktikum

Оленічева О.Л. (вихователь «вищої» категорії) нагадала педагогам про значення  ігрових моментів в процесі проведення заняття.

Ольга Леонідівна представила зрізи занять в яких використовувалися ігрові моменти та ігрова мотивація, також показала на практиці, як можна з допомогою ігрового моменту ознайомити дітей з новим матеріалом та закріпити його.

Головченко С.М.,(вчитель-дефектолог  «вищої» категорії) та
Капаруліна В.Ю., (вчитель-дефектолог  «першої» категорії) ознайомили присутніх з інноваційним підходом до інклюзивного навчання дошкільників. Світлана Миколаївна та Вікторія Юріївна пояснили особливості системи Монтессорі, теорії розв’язання винахідницьких завдань. Звернули увагу присутніх на особливості використання комп’ютерних ігор в роботі з дошкільників та проведення мовних ігор і вправ за системою Карла Орфа.

Раскевич І.В. (вихователь «першої» категорії) представила презентацію за темою «Тістопластика, як засіб розвитку творчості дітей» та пояснила особливості використання цього методу на практиці.