Схема проїзду
Новини
-
26.03 2022Загальноміський суботник
Працівники нашого закладу взяли активну участь у загальноміському суботнику , прибирали територію закладу, висаджували квіти, обрізали дерева, перекопували...
План проведення літнього оздоровлення дітей в 2020/2021 навчальному році
Завдання на літній оздоровчий період
- Створити умови, що забезпечують охорону життя і здоров'я дітей, попередження захворюваності і травматизму.
- Реалізувати систему заходів, направлену на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і пізнавальної активності, формування культурно-гігієнічних і трудових навичок.
- Удосконалити шляхи організації оздоровчої роботи та повноцінного відпочинку дітей.
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відпові- дальні |
Пр |
|||
Методична робота з кадрами |
|||||||
1. |
Перевести роботу закладу на літній режим. |
червень |
директор |
|
|||
2. |
Провести педагогічні години: «Система загартування дітей в літку» «Правильна організація режиму дня – запорука фізичного та психічного здоров’я дитини» |
червень, серпень |
вихователь-методист |
|
|||
3. |
Організувати проведення свят: «День захисту дітей»; «День Незалежності України» |
червень, серпень |
вихователь-методист |
|
|||
4. |
Організувати виставку методичної літератури «Робота в літній оздоровчий період». |
червень, серпень |
вихователь-методист |
|
|||
5. |
Скласти групові перспективні та тематичні плани за основними видами роботи з дітьми. |
червень |
вихователь-методист |
|
|||
6. |
Провести консультації: «Організація роботи з дітьми в літній період», «Дитячий туризм в літку». |
червень, серпень |
вихователь-методист |
|
|||
7. |
Спланувати, провести цикл розваг «Райдужне літо». |
червень, серпень |
вихователь-методист |
|
|||
8. |
Провести конкурси: малюнка на асфальті, споруд із піску, виробів із природного матеріалу тощо. |
червень, серпень |
вихователь-методист |
|
|||
9. |
Провести з дітьми всіх вікових груп: тематичні бесіди, екскурсії, дидактичні ігри. |
червень, серпень |
вихователь-методист, вихователі |
|
|||
10. |
Організувати змістову трудову діяльність дітей у природі (експерименти, пошукові ситуації). |
червень, серпень
|
вихователь-методист, вихователі |
|
|||
11. |
Зібрати природний матеріал для занять. |
червень, серпень |
|
||||
11. |
Оновити дидактичний матеріал для занять із дітьми. |
червень, серпень |
Вихователі |
|
|||
Робота методичного кабінету |
|||||||
1. |
Створювати умови для проведення оздоровчої, освітньої роботи з дітьми в літній період. |
Упро довж літа |
директор, вихователь-методист |
|
|||
2. |
Освітню діяльність проводити з дітьми на свіжому повітрі. |
|
|||||
3. |
Скласти розклад занять та графік організації життєдіяльності дітей на літній оздоровчий період. |
червень |
вихователь-методист |
|
|||
Організувати виставку методичної літератури «Робота в літній оздоровчий період». |
|
||||||
4. |
Поповнити методичний кабінет наочно-дидактичним матеріалом відповідно до завдань закладу на рік. |
Упро довж літа |
вихователь-методист |
|
|||
5. |
Спланувати, провести цикл музичних, спортивних розваг «Літо-літечко». |
Упро довж літа |
вихователь-методист |
|
|||
6. |
Проводити конкурси: малюнка на асфальті, споруд із піску, виробів із природного матеріалу тощо. |
Упро довж літа |
Педагоги |
|
|||
7. |
Підготувати групи до нового навчального року. |
серпень |
Працівники |
|
|||
Організаційно-педагогічна робота |
|||||||
1. |
Провести конкурси робіт дітей, робіт батьків та дітей «Літо красне і прекрасне» |
Упро довж літа |
Працівники |
|
|||
2. |
Поповнити інформаційні куточки для батьків матеріалами (оздоровлення, загартування, харчування дітей, профілактики захворювань у літній період). |
|
|||||
3. |
Провести консультації для батьків: «Використання природних факторів у оздоровленні малят»; «Обережно – сонячний удар»; «Безпека на дорозі». |
червень, серпень |
сестра медична старша, вихователь-методист, вихователі |
|
|||
Медико-оздоровчі заходи |
|||||||
1. |
Опрацювати з працівниками пам'ятку: «Проведення літнього оздоровлення вихованців». |
червень |
лікар-педіатр |
|
|||
2. |
Контролювати: дотримання санітарно-гігієнічного режиму. наявність на території отруйних грибів і рослин, колючих і ріжучих предметів. проведення загартовуючих процедур; перебування дітей на свіжому повітрі; ранковий прийом, гімнастика на повітрі; повітряні, водні й сонячні ванни в поєднанні з фізичними вправами, ходіння босоніж; наявність головних уборів у дітей; достатню кількість денного сну. технологію готування їжі й термін реалізації продуктів. |
Упро довж літа |
лікар-педіатр, сестра медична старша, вихователь-методист |
|
|||
3. |
Проводити з дітьми фізкультурно-оздоровчі, загартовуючі заходи, музичні та спортивні дозвілля і свята. |
інструктор з фізичного виховання, музичні керівники |
|
||||
Адміністративно-господарча робота |
|||||||
1. |
Пофарбувати паркан, обладнання ігрових, спортивного майданчиків. |
липень |
завідувач господар ством |
|
|||
2. |
Контролювати технічний стан приміщень, обладнань спортивного та ігрових майданчиків. |
Упро довж літа |
|
||||
3. |
Забезпечувати систематичне, своєчасне прибирання території, вивезення сміття, не допускати захаращення території. |
Постійно |
завідувач господар ством |
|
|||
4. |
Вести облік усіх видів носіїв: холодної та гарячої води; теплової енергії; електроенергії. |
|
|||||
5. |
Підготувати заклад до роботи в осінньо-зимовий період. |
серпень |
директор, завідувач господар ством |
|